Alla inlägg under september 2008

Av Jessica - 11 september 2008 10:44

Usch va jobbigt det va att kliva upp halv 7 igår!!!Satt i stolen hos ulrika halv 8..trött som tusan!!det blev att färga om håret men det blev som samma färg så de va bra!! =) Sen satte hon in röda slingor längst fram!! Blev bra..håller på att vänja mig!! ;) var klar där kvart över 10..sen blev det att kila runt på stan en sväng..var tvungen att hitta en stalljacka till LRK å lite underkläder å linnen typ..hittade faktiskt helt okey till mkt bra pris!! =) Å hittade mig en mkt fin stalljacka på granngården!! =) Mkt nöjd!!! =)

Sen blev det att luncha på Roasters me Bettan!!Länge sen!!!Vi har som aldrig til längre... =( Men måste bli ändring på det!!


Sen blev det att fara hem å vila en stund innan det var dags att åka till stan å hämta ut kläderna jag lagt undan å sen blev det stallet!!

Det var ganska fint väder ändå så plutten fick vara ute länge!!

Orkar inte gå igenom all söm hände då..Säger bara en sak!!

Häst_ _ _ _ _!!!!!!!Fy fan så less!!!!


Sen blev det hoppning!!Gick väl helt okey..fick panama!! =) Hon var mkt duktig!!Men jag var tvärtom!!Hade ingen koll alls...kan ju va pga vissa orsaker!!!Men det gick väl andå bra!!

Kom hem strax före 11!! Blev det duschen å 2 mackor å sen sängen!!


Jag tror att jag äntligen har sovit hela natten..kommer inte ihåg men det känns bra!! =) Sen ringde Agneta å sa att hon ska till lule på nå möte så jag kan åka med henne till boden sen å ta hand om hästarna!! =)

Får se hur det går för jag känner mig inte helt hundra!!Mår lite dåligt....


Ska försöka få i mig lite frukost nu..å ikväll blir det middag me farmor å syster..får se hur det går...


bye

Av Jessica - 9 september 2008 22:20

Har precis kommit hem från middag me flickorna på waldorf!

Vi blev 9 stycken!Trist bara att Erika inte kunde komma men vi ska ta igen det!!!=) Eller hur?!

Så vi började med vitlöksbröd!!Mmmm!! =) Sen det vanliga friterad kyckling å ris!Inte alls lika gott som tidigare... :-/ Sen blev det Vaniljglass me varma hjortron!!Å det var sååå gott!!! =) Mkt surrande å fnittrande!! =)
Tack tjejor för en mkt trevlig kväll!!!Å för presenten!!!TACK!!! =)

Ska bli skönt å få bli lite ompysslad!! =)


Nu blir det att se lite TV å sen nanna sova..ska vara hos Ulrika halv 8 imorgon bitti å fixa håret!!Kan inte bestämma mig hur jag ska göra..jag ska iaf klippa å färga ögonbrynen..Men är väldigt böjd me min hårfärg så vet inte om jag vill färga om den!!! =/ Vi får höra va hon säger imorgon!!


Å imorgon blir det stallet på kvällen å hoppning!! =) Roligt!!!


Bye bye..Kram på er!!! =)

Av Jessica - 8 september 2008 22:46

Åkte å jobbade efter jag varit å lämnat igen filmerna!!Otroligt va lugnt det är nu!!Inge folk alls ju!!Men det är faktiskt ganska så skönt när det är lugnt!! =) Man undrar ju va alla människor har gjort me sina pengar...hmm..??


slutade jobba klockan 8 å köpte me mig en tårta hem så kom mamma å syster å systers kompis å åt tårta! =) Å nu blir det lite tv-tittande å sen mysa ner sig i sängen!! =) Får bara hoppas på att jag får sova hela natten i sträck nu!!!vaknar minst 10-15 ggr varje natt!!Såå störigt!!!!!!


Men men..blir nog sängen redan nu!!E ganska trött!!


Go Natt!!


P.s Jag längtar till imorgon!!!Va roligt vi ska ha det!!! =) Puss

Av Jessica - 8 september 2008 11:33

nu har jag fanken levt 1/4 av mitt liv..eller nästan iaf!! :p


Tyvär blir det att jobba idag...blä... =( men måste ju tjäna lite pengar!!

å innan det måste jag åka å lämna in nga filmer som jag har hyrt..trodde jag skulle lämna tillbaka dom imorgon..men tycligen inte..å vill inte få nå mer förseningsavgift!!Får det lite väl ofta!! :P


Ska ta å hoppa in i duschen nu!!


Längtar till imorgon!!Då blir det middag på Waldorf me mina kära vänner!! =) Vi ska ha roligt!! =)


Måste kila nu!!

Grattis Jessica på 25 års dagen!! ;) hehe..tackar!! =)

Av Jessica - 7 september 2008 11:24

sen är man gammal!! =) Hihi


Så igår vart det fixar dag!! =) Så roligt!!! Fick åka ut till storheden en gång till för vi hade glömt lite saker..tror vi ska ut idag igen å kolla på nå!! =) Å nu är min lgh så fin!!Börjar verkligen kännas som hemma!! =)


Så igår kväll efter vi var klara så gjorde vi middag..Det blev ngn sorts tacogrej!!Det var hur gott som helst!!!!! =) Mmmmmm =) Sen blev det att jag,mamma å syster promenerade till konsum å hyrde film å köpte lite gott!

Vi hyrde "The Eye" me jessica alba.Den var helt okey!!

Sen gick dom hem å jag slog på en film till!! =)


Nää..nu måste jag göra mig lite frukost!!!


God Dag!

Av Jessica - 6 september 2008 12:00

Jo det kan man ju säga..har inte haft ork eller tid att skriva nå.. :p


har varit jobba mån,tis å fredag..Å haft boden-hästarna onsdag å torsdag!! =) Dom var väldigt duktiga!Speciellt Pian!!Hon skötte sig jätte bra!! =) Klockan var däremot väldigt trött så de blev att ta de lite lugnt!!


Sen på Onsdagen så var det hoppning!!Rolig lektion..Jag hade Thåtte...Skum häst!!! Men kan varken säga bu eller bä..Å så hade jag plutten..men han vila ju så det blev bara slött!! =)

Men i torsdags så var han till veterinären å blev friskförklarad!! =) Så nu är det igångsättning!!


Å nu är jag ledig i 2 dagar!! =)
Så nu på morgon har jag å mamma var ut till storheden å köpt massa lampor å gardiner till min lgh så det kommer bli jätte fint!!Så nu ska jag å mamma sätta igång å fixa iordning!! =) Sen ikväll ska jag bjuda mamma på middag!!


Men men..nu ska de fixas här hemma!!Kommer bli så fint!! =D


Bye bye..Kram

Av Jessica - 1 september 2008 23:35


Fy fanken va jag va trött när jag vakna imorse...så sjukt trött!!Men det vara bara att gå upp å göra sig klar för att åka å jobba!Så jobbat till halv 5..gick ganska bra att jobba..var ganska lugnt!!


Sen hem å sen till mamma å äta lite middag!Sen blev det en tripp in till stan för att planera lite för min lilla födelsedags middag!!Fyller ju år om en vecka!!Blir nästan stor..hela 25 år!! :p Längtar till mina planer genomförts!!Ska bli så mysigt!! =)

Sen blev det att gå å hyra lite filmer till helgen.kommer att vara helt ledig både lördag å söndag!!Ska inte jobba ngnstans eller ha nga hästar eller städa eller tvätta!!Ska bara vara helt ledig!!!Behöver verkligen det!!KOmmer inte ihåg senast jag var det en hel helg...Ska bli riktigt skönt!!


Nu under kvällen har jag bara varit hemma å chillat!Pratade med Ulrika å Pelle..Var jätte länge sen jag prata me dom!!För jag har inte haft tid å verkligen inte dom heller!!Men va roligt!! =) Längtar tills jag får åke ner igen å hälsa på dom!!Vi planerade lite så kanske senare i höst!! =) Längtar efter min lilla maxine!!! Å Ulrika ska komma upp nästa måndag å jobba nga dagar så hon ska få fixa till mitt hår lite!! =) Så bra!! =)


Orkade inte fixa in bilderna från festen hit så dom ligger på Facebook å snart på pixbox!!Så kika där om ni vill!! =)


Kram på er!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards