Alla inlägg den 11 september 2008

Av Jessica - 11 september 2008 23:24

Var först i stallet!Det blev att börja me Pian!!Vi for ut mot sunderbyn!Guu va mysiga vägar det fanns där!!Red inte så jätte långt idag för hon blev ganska trött av att titta på allt!!Men hon var mkt duktig!!! =)

Sen blev det Klockans tur!Å det blev ett pass på banan!!Hon va oxå mkt duktig å fin!! =) Finaste hästarna!!!!! :D


Sen var det bara att stressa hem å göra sig ordning för Middagen me Farmor å syster!!Var lite orolig att en annan person skulle vara där...men hade tur å slapp han!!! =) Det blev att vi gick till Baan Thai!!Åt det vanliga!Mkt gott faktiskt!! =) Vi hade väldigt mysigt!!Var ritkigt roligt att träffar farmor igen!!!Länge sen!Hoppas vi kan ses oftare nu!!Men det tror jag!! =)

Sen berättade hon om min kusin Kathreen.Hon bor i USA.Hon har nyss gjort klart allt man ska göra för att bli stylist..Å då berättade farmor att hon nu jobbade som stylist åt dom stora kändisarna!!!Snacka om attt jag blev paff!!!Men hon är tydligen JÄTTE duktig på det hon gör!!! =) SÅ roligt för henne!!Har inte träffat varken henne eller hennes lillebror MJ eller deras mamma Shirley på över 10 år!!Men det är lite svårt när dom bor i Kanada!!!Men nu berätta farmor att Kathreen å hennes mamma kommer hit mest troligt till hösten/vintern!!!Ska bli så spännande att träffa dom!!!längtar!!! =)


Nää..nu måste jag gå å sova!!Det blir jobb hela helgen plus att jag ska hinna med hästarna!!Både boden å lule hästarna!!


Go Natt

Av Jessica - 11 september 2008 10:44

Usch va jobbigt det va att kliva upp halv 7 igår!!!Satt i stolen hos ulrika halv 8..trött som tusan!!det blev att färga om håret men det blev som samma färg så de va bra!! =) Sen satte hon in röda slingor längst fram!! Blev bra..håller på att vänja mig!! ;) var klar där kvart över 10..sen blev det att kila runt på stan en sväng..var tvungen att hitta en stalljacka till LRK å lite underkläder å linnen typ..hittade faktiskt helt okey till mkt bra pris!! =) Å hittade mig en mkt fin stalljacka på granngården!! =) Mkt nöjd!!! =)

Sen blev det att luncha på Roasters me Bettan!!Länge sen!!!Vi har som aldrig til längre... =( Men måste bli ändring på det!!


Sen blev det att fara hem å vila en stund innan det var dags att åka till stan å hämta ut kläderna jag lagt undan å sen blev det stallet!!

Det var ganska fint väder ändå så plutten fick vara ute länge!!

Orkar inte gå igenom all söm hände då..Säger bara en sak!!

Häst_ _ _ _ _!!!!!!!Fy fan så less!!!!


Sen blev det hoppning!!Gick väl helt okey..fick panama!! =) Hon var mkt duktig!!Men jag var tvärtom!!Hade ingen koll alls...kan ju va pga vissa orsaker!!!Men det gick väl andå bra!!

Kom hem strax före 11!! Blev det duschen å 2 mackor å sen sängen!!


Jag tror att jag äntligen har sovit hela natten..kommer inte ihåg men det känns bra!! =) Sen ringde Agneta å sa att hon ska till lule på nå möte så jag kan åka med henne till boden sen å ta hand om hästarna!! =)

Får se hur det går för jag känner mig inte helt hundra!!Mår lite dåligt....


Ska försöka få i mig lite frukost nu..å ikväll blir det middag me farmor å syster..får se hur det går...


bye

Ovido - Quiz & Flashcards