Alla inlägg den 23 september 2008

Av Jessica - 23 september 2008 21:41

Ligger i soffan nu å bara tar det lugnt!!Är fortfarande helt seg efter tandläkarbesöket imorse!!Har varit hos mamma å ätit go middag!! =) Var inte där så länge där för jag var inte särskilt sallskapligg...


Hoppas att jag e piggare imorgon för det här är inte roligt!!Men imorgon är det hoppning!! :D


Väntar på att "So You Think You Can Dance" ska börja!!Vet tyvär att ingen utav mina favoriter vinner men personen som vann är oxå jätte duktig!! =)


Men men..vi höres senare!!Bye

Av Jessica - 23 september 2008 16:36

jobbade hela dagen igår å sen hem å bara ta de lugnt!!


Imorse var jag hos tandläkaren som jag HATAR!!!!Har fått lugnande förut men nu vill dom att jag bara tar lustgas så jag kan jobba efteråt!Så fick lustgas idag.Så skulle dom ta bort en tand om jag var ganska skräckslagen inför det så då höjde hon strömmen av l-g!!Å då vart det för mkt för mig å jag andades bara in å inte ut så jag fick en panikångest-attack å trodde jag skulle kvävas!!Det var bland det värsta jag varit med om!!Tur att mamma va me!!


Skulle sen åka å jobba för godisprinsen..vi skulle ta in ngt nytt sortiment men jag mådde så dåligt å var helt borta efter tandläkarn så chefen sa åt mig att stanna hemma!!Så jag sov rill halv 2 å sen dess har jag legat i soffan å inte orkat göra ett dugg!!ska till mamma å äta sen om jag har energi att gå dit...


ska se lite tv nu men ha de bra!!

Ovido - Quiz & Flashcards