Alla inlägg den 18 september 2008

Av Jessica - 18 september 2008 22:50

Sitter å surrar här vid datorn!!Gick ganska bra å jobba idag!!Å snabbt!! =) Så det va skönt!! Handlade lite å sen hem å åt lite mat!!


Blir att bege sig mot sängen strax eftersom jag ska upp halvtidigt imorgon å åka till min massage!! =)


Men men..nu blir det sängen!!Kram å go natt

Av Jessica - 18 september 2008 13:04

jag börjar jobba om mindre än 1 timme!!Vill inte!!! Usch av trist!!!


Å så hörde Frida av sig å meddela att hon kommer upp från flyinge i helgen!Skoj skoj!!Å så tycker hon att vi ska festa på lördag...Hmm..jag e ju så pank.....Så vi får se hur det blir me det..är inte så jätte sugen på fest..å vill inte gå ut för det finns ingenstans att gå ut nå mer...boooring!!

Men vi skulle träffar på tävlingen i helgen å bestämma nå skojsigt vi kan göra!!

Men men..måste nu göra mig klar för jobb......

men efter idag så är jag ledig i 3 dgr!!! Wiiieee =)


bye bye

Av Jessica - 18 september 2008 10:26

Vaknade för första gången på länge efter klockan tio!!Tror det är flera månader sen jag har kunnat sova så länge!!!

Har bara tagit det allmänt lugnt hela dagen!!Mkt skönt! =)


Men hade inge saker till frukost så det var bara att sätta sig på cykeln å cykla till konsum å handla lite!!Så det blev massa gosaker!!Blev en riktigt nyttig frukost!! =) Köpte nytt bröd som jag aldrig provat tidigare å det var sååå gott!!Tror det hette nå me Hjärtegott..?? :P


Sen var det bara att åka iväg till stallet å ta hand om plutten.....måste tyvär säga att jag har inte alls samma ork till den hästen längre..får se va som händer!!Men men...

Sen var det lektion senare..Jag å dom andra gick å ställde in oss på dressyr för jag tror att hon har nämnt att vi ska ha det ngn gång tidigare å inte bara hoppa å så hade hon inte satt upp ngn banskiss så jag var lite off..... :P

Men sen får vi en baskiss av henne där vi ska hoppa bana!! Wiiee =)

Jag fick min tjej Panama!!Hon är ju så underbar!!! =) Å hon hade gått ett pass bara ngn timme tidigare så jag var lite osäker på hur mkt hon skulle orka..å hur intresserad hon skkulle vara av att hoppa!!Men framhoppningen gick väl helt okey!!Jag kände att det inte riktigt var helt 100% alert i kroppen men hon körde på ändå!! =) Första banan gick lite knackigt i början men blev bättre sen!!Andra banan behöver jag inte nämna för jag red sååå dåligt!!!!! Å hoppades till himmlen att vi skulle få hoppa nå mer för jag ville inte avsluta med en dålig runda!!Så vi fick hoppa ett räcke som sista å där fick vi allt att funka å det flöt på super!!!! =) Även fast det bara var ett hinder men såå skönt att få den där känslan när allt stämmer!!!!! =D


Sen var det bara att åka hem...blev ganska sent idag..vi var nog inte från stallet förrens kvart i elva!!

Det blev att ta sig en tallrik me flingor å så hoppa i säng!!

Vaknade strax efter 9..låg å slöade en stund å för ett tag sen satte jag mig vid datorn..ska nu bara ta det lugnt i nga timmar till innan jag börjar jobba klockan 14.men jobbar bara 6½ timme idag så det är skönt!! =)


Å sen ska jag gå å lägga mig på en gång så jag får vakna å åka iväg å få mig en: Anti-stress-behandling!! =) Ska bli så underbart!!!!Fick ju i födelsedags present av mina underbara vänner ett presentkort på

Presenta Hair(å nå me..) så var å bokade i förra veckan en behandling!! =) Så ska få massage å massa annat härligt i 1½ imme!!! =)

Sen blir det att ta det lugnt som man ska göra efter massage..men sen på kvällen blir det att fara till stallet å bygga banan inför tävlingarna i helgen!!Ska bli roligt!! =) Synd bara att man inte får tävla själv!!Va roligt det hade varit om jag å Panama hade fått tävla en 0.90 :D Men så är inte fallet!!Vi får vänta på att ngn klubbis ska komma!! =)

Har även sagt till att jag kan hjälpa till på banan lite när jag ändå ska vara där!!Så det blir att stå på banan i dom högre klasserna!!

Å så ska även Pepita komma å tävla på söndagen!! =) Såå roligt!!Klockan får stanna hemma denna gång!!


Nää..nu måste jag göra nå vettigt!!!som att lägga mig i soffan å slöa lite kanske..Hehe.. :p Blev ett väldigt långt inlägg idag..hehe..var så god !! =)



Ovido - Quiz & Flashcards