Alla inlägg den 12 september 2008

Av Jessica - 12 september 2008 20:02

Står på jobbet nu å det är så dött här!!!!!Har inget att göra men ska börja räkna alla lotterna snart!!Är som trist att stå här på kvällarna för man har ingen att prata med!! =(


Men nu är det bara en timma kvar av denna dag!! =) att jobba alltså!!Sen blir det hem å mysa ner sig i soffan!!! =)


Var in på lulebo å kollade på "min" lgh...men den var borta!!!! =( BLÄ!!!!!

Har ju börjat fundera på det här me mindre å billigare lägenhet för den här som jag har nu blev dyrare än va jag trott!!Synd bara att jag trivs så himla bra i den!!!!! =(

Å nu när jag har STORA planer på att köpa häst så måste jag ha en billigare lgh om det ska gå ihop!!


Men men..ska börja göra klart för stängning nu!!


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards