Alla inlägg den 25 september 2008

Av Jessica - 25 september 2008 23:12

är vad det är dags för snart!!Är ganska så trött!!


Har varit i stallet idag å surrat en massa om agneta om hur allt är där borta!!Måste ju veta allt nu!! =) Har oxå ridit Pian!!Hon var jätte fin!!! =) Red ett ordentligt dressyrpass!!Å hon skötte sig utmärkt!Blev ganska så trött på slutet..Så under den tjocka padden under sadeln så var hon som en blöt svamp!!Hon har så enormt tjock å tät päls så hon blir svettig ganska snabbt!!Å de var dessutom väldigt varmt när solen lyste så härligt!! =) Underbart ridväder!!! :D


Sen blev det in till stan å köpa sig en internet sladd med tanke på att jag glömde det igår.....Å så gick jag å handla lite åt mig å mor på supermarket i stan!!Sen blev det film för mig å mor!!Fool´s Gold!Den var mkt bra!!Med Kate Hudson!!Jag gillar henne starkt!!Tycker hon e så cool!! =) Hehehe =)


Men nu måste jag gå å sova flr jag e såå trött..ska förbi lulebo imorgon fm å kolla vad jag måste göra för att få igång internet i min lgh!!Sen blir det jobb hela dagen å kvällen!!


Höres å synes!!

Av Jessica - 25 september 2008 11:02

Ledig idag men jobbar sen hela helgen.....dubbla pass dessutom på lördagen!!Kommer bli en tung helg!!


Å imorgon åker dessutom familjen Eriksson till turkiet å ska vara borta i hela 2 veckor så jag å nga andra har stallet å hästarna under tiden!!Så det blir att sova där borta många nätter så jag kan fixa kvällen å sen morgonen!! Å så måste ju puffan få lite sällskap så hon inte känner sig helt ensam!!

Ska åka till hästarna i boden idag å rida pian å surra på en massa me agneta om allt innan dom far!!


Å igår var det ju hoppning.....linda tycker jag kritiserar mig själv lite för mkt..jag har inte alls kvar samma känsla å allt de andra som jag hade förut å hon tycker inte det konstigt alls med tanke på att jag inte hoppat på ngt år...men ändå......jag vill vara tillbaka där jag har varit nu men enligt Linda kommer det ta nga månader!!Så jag måste sluta me att tycka att det går dåligt för snart kommer jag inte tycka det är roligt nå mer..säger chefen.. ;)


Men men..måste få i mig lite frukost nu innan jag ska till sävastnäs!!


Chao chao

Ovido - Quiz & Flashcards