Alla inlägg under september 2008

Av Jessica - 30 september 2008 21:30

Så...har jobbat hela dagen å sen var det bara hem å samla ihop lite grejor å så åka direkt hit!Hade velat ha me mig bebisarna men dom har en katt som jag tror skulle vara väldigt elak mot mina katter för han e inte alltid helt snäll....


Har ridit Pian på planen idag!!Helt otroligt va lugn hon va!!Men hon mår bästa av att få vila nga dagar ibland!! Å klockan tog jag ut å longerade lite för hon va såå rastlös!!Men bara lite i skritt å trav för hon har vila nu!!

Sen blev det agtt fodra kväll å sitter nu i myssoffan å ser lite tv å surrar me Carro på msn!! =)


Ska strax gå ut å ta av pian svetttäcket å puffan ska på kissa lite sen blir det nog sängen för e ganska trött å ska upp tidigt imorgon å fodra å ska försöka hinna rida pian oxå!!

Men men..go natt

Av Jessica - 29 september 2008 22:24

det kan man lugnt säga!!!


Har varit ganska lugnt på jobbet idag..skönt!Hade inte orkat om det varit mkt!!Förstår inte hur jag ska orka dom här 3 veckorna...SÅ mkt jobb å så har jag hand om hästarna i boden!!Men det gör ju ändå att det hela går lite lättare!! =)


Å vet ni vad...ni som vet vem mis lillasyster är..fjortisblondinen!!

Hon har äntligen tagit sitt förnuft till fånga å färgat håret mörkt!! =)

Hon var till och med hos frissan å gjorde det!!! =) å det blev såååå snyggt!!!!!Fan va läckert det blev!!Så nu säger alla att hon liknar mig ännu mer än tidigare!!Å sen att hon själv är väldigt nöjd me håret!!


Å imorgon jobbar jag 10-17 å sen åka till boden å ta hand om hästarna!!Ska även sova där!!


Go natt

Av Jessica - 28 september 2008 23:16

har precis kollat i min kalender å ser att jag är ledig 1 dag utav 16 dagar....FY!!!!!Kommer vara helt död sen!!3 utav alla dgr:na är dessutom utbildning!!Så jag å Lisa ska då vara i Pite å bo på hotell å annat skoj!!Fast synd för jag missar en hopplektion!! :(


Men nu måste jag gå å sova..är ganska slut efter denna helg!!Börjar jobba 8.45 imorgon!! Sen på kvällen blir det att bara ta det lugnt!!!


Men men..Go natt!!!

Av Jessica - 28 september 2008 20:22

Jag har typ världens bästa mamma!!! =)


Ringde henne nu härifrån jobbet för att surra lite för det händer inget här..

å så råkar hon försäga sig å å pratar om mina bebisar.. =) Å så säger hon att hon har diskat å gått ut me skräpet åt mig!! =D Är inte det snällt.. För jag jobbar så mkt nu å då blir inte det de första man prioriterar när man väl är hemma!!!


Men nu måste jag nog börja göra klart för stängning...Öppnar imorgon oxå...Å så jobbar man alla andra dagar av nästa vecka förutom söndag!!Å på lördag har vi personalfest!!Hoppas man e lite taggad för det är jag inte nu!!

Bye bye

Av Jessica - 28 september 2008 12:01

Ska strax åka å jobba...igen... blev dubbelt jobb igår! Å mellan dom blev det lite sömn!!

Å det var dans på Bryggan..så inte riktigt i min ålder..Kände 1 person!! Haha..Var väldigt segt...


Har nu sovit å ätit frukost å ska börja göra mig klar för att åka å jobba...


Men mne..höres senare!! =)

Av Jessica - 26 september 2008 23:55

Måste bara sätta in en bild på mina underbara katter!! =)

Vet inte va jag skulle göra utan dom!!! =D

Av Jessica - 26 september 2008 23:39

det kan jag lova att det har varit!!!F*N va folk det har varit på jobbet!!!!Å det är inte lite dom har handlat för!!Men det är som roligt ändå när det händer ngt å tiden går ändå någorlunda fort!!


Innan jag började jobba så var jag ut till storheden till DjurMagasinet å köpte kattmat!!Fy va dyr den är men den är så bra för mina älsklingar!! =) Som dom flesta av mina vänner vet så har tappar dom ganska mkt päls när man klappar dom..men nu tappar dom nästan inget!!Såå skönt!! =)


Å imorgon blir det en tung dag!!Jobbar på Maxi först 8.45-16.30..sen börjar jag 20.30 å jobbar till 02.30!!Å på söndag jobbar jag 13-21.15!!Så for sova lite iaf!! =) Dte blir pengar förhoppningsvis!! =) 


Så ikväll har syrran varit här å vi har ätit middag å sett på film!! =) Som skönt nu när hon har lugnat ner sig å inte är ute å ränner som förut!!Hoppas det fortsätter så här!! =)


Nää..nu måste jag börja bege mig mot sängen så jag hinner sova lite innan jag ska upp å jobba!! 


Go natt!! =)

Av Jessica - 25 september 2008 23:12

är vad det är dags för snart!!Är ganska så trött!!


Har varit i stallet idag å surrat en massa om agneta om hur allt är där borta!!Måste ju veta allt nu!! =) Har oxå ridit Pian!!Hon var jätte fin!!! =) Red ett ordentligt dressyrpass!!Å hon skötte sig utmärkt!Blev ganska så trött på slutet..Så under den tjocka padden under sadeln så var hon som en blöt svamp!!Hon har så enormt tjock å tät päls så hon blir svettig ganska snabbt!!Å de var dessutom väldigt varmt när solen lyste så härligt!! =) Underbart ridväder!!! :D


Sen blev det in till stan å köpa sig en internet sladd med tanke på att jag glömde det igår.....Å så gick jag å handla lite åt mig å mor på supermarket i stan!!Sen blev det film för mig å mor!!Fool´s Gold!Den var mkt bra!!Med Kate Hudson!!Jag gillar henne starkt!!Tycker hon e så cool!! =) Hehehe =)


Men nu måste jag gå å sova flr jag e såå trött..ska förbi lulebo imorgon fm å kolla vad jag måste göra för att få igång internet i min lgh!!Sen blir det jobb hela dagen å kvällen!!


Höres å synes!!

Ovido - Quiz & Flashcards