Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Ojojoj..nu var det länge sen..

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..


I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa delar utav kvällen hade jag kunnat ta bort..men andra inte!! ;)


Söndagen blev det slött..Hade plutten så var i stallet å pysslade med honom..ingen ridning för han å många andra har haft feber så då är det vila som står på schemat!


Å igår så var jag å madde iväg till Haparanda å Ikea =) Men vi var riktigt duktiga!!! =) Jag handlade inte alls för särskilt mkt!!!Inte Madds heller!Sen for vi över till finland å for på det nya shoppingcentret!! =) Men det var inte så bra som jag trodde det skulle vara...men både jag å madde hittade outfit till i helgen så det var bra!!! :) Sen åt vi lite mat å så for vi hem!!


Idag så har jag varit i stallet i sävastnäs å tagit hand om prinsessorna!Klockan var jätte pigg å var lite tjaffsig i början..för hon tyckte att har man väl gått ut från ridbanan så kan man inte gå in igen även om vi bara hade skrittat fram..så hon vart lite sur men var sen jätte fin!! =) Sen blev det Pian´s tur!!Å hon var en ängel att sitta på!!!Det märks verkligen när vi nu har börjat rida henne på bett mkt oftare att hon är så fin å lugn!!!Men idag red jag på hacket så hon skulle få lite ledigt från bett!!Å mkt imponerad av henne!!Det gick å ställa å böja å vi flyttade sidvärts å massa grejs!!Å inte en enda spark i gallopen!!!Jag e så nöjd me henne!! :D


Sen for jag hem å vila en stund å sen in till stan å lämna tillbaka skor å gick sen runt hela stan å försökte hitta ett par party skor men det var lönlöst om jag inte var villig att betala 600-700 eller mer..men det kände jag att jag inte ville!!Utan ska spara alla pengar jag har nu till Gbg!! =)


Å i veckan blir det jobb resten av dagarna förutom tors då jag har alla hästarna!Både i sävastnäs å på hertsön!

Å på lördag blir det inflyttningsfest hos Frida på Bergnäset!!Det kommer bli så satans skoj!!!! :D Längtar så!!!


Å nu är det exakt på timmen nästan 3 veckor tills jag åker till Stockholm å plockar upp Sofia å sen till Göteborg å Carro!! =) Å så massa hästerier!!!!!

Längtar massor!!! =)


Men men..kanske är det dags att laga sig lite mat nu..lite väl sent..men men..kan inte hjälpas!!


Tjao!!Trevlig läsning!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 14 januari 2009 23:28

Var bara hemma igår kväll efter stallet å gjorde inte alltför mkt..satt framför datorn på youtube å kollade en massa.Men när klockan vart halv 2 så insåg jag att det är dags att gå å sova..kom då på att jag ville sova i min sköna soffa..har aldrig so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards