Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Jessica - 14 januari 2009 23:28

Var bara hemma igår kväll efter stallet å gjorde inte alltför mkt..satt framför datorn på youtube å kollade en massa.Men när klockan vart halv 2 så insåg jag att det är dags att gå å sova..kom då på att jag ville sova i min sköna soffa..har aldrig sovit där å alla mina vänner älskar att sova i den så kände att det var dags för det!!Å sov lika bra som jag gör i min säng!!


Vaknade vid 9 imorse men kände att jag var trött å sov ngn timme till..åt lite frukost å drog mig till stallet..Hade plutten å gjorde allt åt honom å sen blev det ett hårt dressy-pass i kalla..Det gick någorlunda bra..Han blev arg nga ggr för jag kom åt honom å han fick kämpa..å efteråt var nog jag den som var mest trött!!Haha.. =)


Sen skyndade jag mig hem å hoppade in i duschen för jag frös som en galning!!!Å stod i ångerna väldigt länge!!Såå skönt!!! =)


Sen har jag ätit middag hos mamma p så har jag tvätta hela kvällen!!

Å nu har jag sett på tv å ska försöka komma i säng innan tidigare kvällar!


Imorgon blir det sävastnäs å ta hand om prinsessorna!! =) Sen å handla lite å sen blir det lite städning!


Men men..Nu ska jag nog börja göra mig klar för sängen...kanske..haha.. ;)


 Go Natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards