Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Fint de är!! =)

Av Jessica - 30 december 2008 23:59

Har nu städat klart hela lägenheten!!Dammsugit å skurat i varenda liten vrå!! =) Å nu är det jätte fint!!! =)


Har sett en film på datorn å ska nu bege mig mot sängen!!Börjar jobba kvart i 9 imorgon så måste försöka hinna sova lite!! =)


Å sen är det fest!!! =)


Men men..sängen kallar...synd bara att den är tom... ;)

men jag har ju mina kära kattern iaf!! =)


Go Natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards