Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jessica - 3 december 2008 23:33

kan man väl lugnt säga att det varit..


for vid 10 ut till sävastnäs å tog hand om söthästarna!!Red pian en mkt lugn tur ut i skogen!!Å myste på!!Hon tyckte det va jätte roligt att stoppa ner hela huvudet där det var väldigt mkt snö så hon blev jätte snöig i hela ansiktet!! =) Sötnosen!!Å klockan skulle vila för hon har nå ajaj i benen så tog bara in henne å borstade å myste lite.. =)


Sen hem å göra sig lite mat å se lite film på datorn för att sen dra sig till nästa stall å ta hand om plutten!! =) han å jag for ut på en tur på slingan!!Mysigt men det regnade så det hade jag kunnat vara utan men annars så var det jätte härligt!!Han var riktigt fin!! =) Men tog det lite halvlugnt idag för igår så gick han lätta intervaller å imorgon ska vi ju hoppa för linda!


Sen blev det dags för hoppning!!Jag fick Skorpan!Har aldrig suttit på henne tidigare men gick över förväntan bra!!Var riktigt skoj!! =) Hon var rikigt rolig att hoppa..visst att bromsförmågan inte var till 100% när hon går på hacket men det funka!! =) Skoj skoj! =)


Men men..nu måste jag börja bege mig mot sängen!!


Go Natt

Ovido - Quiz & Flashcards