Alla inlägg den 6 december 2008

Av Jessica - 6 december 2008 19:18

Kom iväg lite väl sent igår...somnade inte förrens vid 2...det är lite väl sent..å imorse ringde klockan halv 9..vart lite för få timmars sömn på de så var helt död när jag vaknade..kändes som att jag sovit typ 2 timmar..sen göra sig klar å åka iväg till jobbet..bussen gick så tidigt så hann äta ordentlig frukost inna jag börja jobba!

Har varit sjukt mkt folk idag!!Helt galet va alla handlar..å julklappar för flera tusen..ojojoj.. å de är inte lite julklappar!!Fast så här kommer det säkert vara nu fram till jul om inte längre..men hellre det än att det är helt dött!!


Slutade 4 så for hem å la mig i sängen för att sova lite..å jag sov iaf en timme men hade velat sova lite till!! =) Har nu ätit lite å måste gå å försöka göra mig lite fin eftersom man ska jobba inatt..20.30-02.30..nog för att det bara är äldre som ska gå å dansa men jag känner mig helt likblek..


Men men..nu är det dags att göra sig iordning!!


Ha de bra

Av Jessica - 6 december 2008 00:56

Jag fick veta an en kompis vilken idol-nörd jag var nyss..haha :P Men va tusan!!Alice är ju så sjukt duktig!!Tror det här är första gången som jag verkligen har tyckt att en idol-deltagare är värd att ringa en massa samtal å skicka en massa sms för!!Vet inte hur mkt jag har spenderat ikväll!!Men ville verkligen att hon skulle ta sig till final!!!Sen så tror jag tyvär att Kevin kommer att vinna allt men det gör inget för han e värd det oxå!!Tycker han har gjort ett super jobb!!Han kan sjunga vad som helst utan att det låter fel!! =) Å jag tycker defenitivt att det är dom rätta 2 som står i finalen nästa vecka!!! =D


Förutom det så har jag jobbat hela dagen..har ändå gått ganska fort!

Å sen hem å sett en film på datorn å sen lite idol å så ännu mera film!!

Å nu är det verkligen dags att gå å sova!!Behöver mina nätttimar med sömn eftersom det inte kommer bli så många imorgon natt!!Då jag jobbar!Men fick korta ner mitt pass imorgon så jag hinner hem å vila lite innan nästa jobb!! =)


Men men..Go natt! =)



Ovido - Quiz & Flashcards