Alla inlägg den 5 december 2008

=)

Av Jessica - 5 december 2008 11:58

Nu verkar det som att jag har bestämt mig för hur jag ska göra med allt..

Och jag kommer att stanna hemma..orkar inte gå in på allt varför å varför jga inte åker ner utan ni som vill veta får helt enkelt fråga!!


Å nu så har jag å sofia bokat biljetterna till gbg horse show!!Wiiieee =) Längtar nå otroligt!!!Hoppas bara att jag håller mig frisk denna gång!!! =)

Å den här gången ska jag oxå shoppa en massa!! =)


Just de ja..jag hoppade ju plutten igår för linda..dressyren innan kan man väl säga gick rätt åt pipsvängen!!jag skulle verkligen behöva ta nga dressyrlektioner!!hoppningen lutade väl dit en sväng i början men sen löste sig allt!!Å han var jätte duktig!! =) Jag måste bara lära mig rida honom å veta alla trix!! ;) men det blir nog bra framöver!!Å nästa helg så är det ju klubbtävling i hoppning å då ska vi vara med!!Det blir nog att rida 2 klasser..men det kommer bara vara som träning för honom!!Tror att det kommer bli hans första tävling i hoppning!! =)


Nää..nu har jag bråttom!!Börjar ju jobba om mindre än 1 timme...

Så...hej då

Ovido - Quiz & Flashcards