Alla inlägg den 21 december 2008

Av Jessica - 21 december 2008 23:37

Jaa..i fredags var det jobb hela dagen.. å bara slött på kvällen!!


Sen på lördag så var det oxå jobb hela dagen..Å Carro kom även förbi jobbet å så åkte vi hem tillsammans!! =)

Sen hem å slöade ett tag å sov en stund för att försöka göra mig lite piggare..men vet inte om det hjälpte..pratade en massa me frida å vi bestämde att vi skulle åka till henne å förfesta lite innan utgång å möte med dom andra!!Var ganska sega båda två!!Drack bara en cider å en drink innan vi beställde taxin...som visade sig att sara körde!!Skoj skoj!! =)

plockade upp Carro på vägen å sen inne i stan så mötte vi upp me madde,emmy,nina utanför Olivers å ngn till tror jag!! =) Men tyvär kom ej nina å emmy in så vi andra gick in!!


Å fy fan va vi hade skoj!!!Har inte haft så här roligt på väldigt många år!!!Å LRK hade även jul/personal-fest så många var ut därifrån!!Skoj skoj!! =) Å så kände jag så otroligt många andra som var ut!!Ännu mera skoj!! =) Tror vi stod 98% av tiden på dansgolvet!!!Så jäkla bra musik dessutom så allt var helt super!!Å så var det nga fina pojkar ute oxå!! ;) Hihi =) Vi blev kvar tills dom tände å då ringde vi på sara å så åka jag å frida hem!!


Men men..kvällen var helt super!!!!Hade ås jäkla skoj!!tack ni underbara vänner som gjorde kvällen super!! =D


Slänger in 2 bilder oxå..På den ena så ser jag ut som ett fån så den bjuder jag på!! ;) å på den andra så är det Frida G,Jenny T,Madde F å så jag såklart!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards