Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

jaa..vad ska man säga??

Av Jessica - 3 januari 2009 01:01

om nyår...hmmm...??

Jag var först hem å duschade å sen åt middag hos mamma..sen kom frida å hämtade upp mig å äkte till henne å gjorde oss iordning å sen bar det av till systrarna Andersson..Fest med många människor!!skoj!! =) Hann inte vara så länge..så vi for in till stan vid elva å gick till hotellet där tobbe å massa andra hade ett rum!! =) var där ett tag å sen gick vi snabbt ut å kolla in raketerna..eller inte..vet inte rikitgt vad vi gjorde egentligen..haha.. ;) Sen gick vi till cleo..fråga mig inte varför vi kom på den dumma idéen men men..var där inne å dansa i kanske 20 minuter...var så uruselt(som vanligt) så vi drig därifrån..sen gick vi till matstället där frida åt en pizza!Sen fortsatte festen på hotellet.frida for hem ngn..efter mkt väntande på en taxii..haha :p jag var väl hemma strax efter 5 ngn..hann inte sova så mkt för telefon tjöt en jävla massa var å varannan sekund..hann väl allt som allt sova kanske 3 timmar innan klockan ringde å jag skulle upp å jobba...


å så hände det väl lite saker som jag inte är helt säker på att det var så bra att det hände..men men..vi får väl se hur allt ter sig...bara så du vet så hade jag väldigt trevligt å ängrar inget!!tror jag....eller jag vet inte!! :S


drack inte alls särsklit mkt men eftersom jag knappt sovit nå så var man både full å bakis å dödstrött under hela dagen på jobbet..fy fan vilken tråkig dag!!!..slutade kvart över 9..sen hem å tog en macka å sen dök jag ner i sängen..hann somna på vägen ner..haha =) vaknade vid 10 imorse å låg å halvsov åå messade om vartannat till tolv..mådde inte alls bra..vet vad som vanligt varför å måste skärpa mig!!!!Men det blev bättre efter en bra stund..åkte sen å jobbade..less på att jobba..sen kom madde å sa hon,nina å emmy skulle se "Mamma Mia" som jag inte sett så vi for dit efter jobbet..Var en mkt bra film,å mkt surrande å skrattande med brudarna!! =) Härlig kväll!! =)


Har nu kommit hem för en timme sen å ska nu gå å sova så jag orkar jobba imorgon..sen på kvällen ska jag å frida hitta på nå skoj! =) Hon vill gå ut men jag är pank!!!Så vi får väl se hur det blir..


Å idag ringde Ulrika för att höra om jag lever..hon blir som lite orolig när jag inte hör av mig..så härligt att prata med henne!Saknar henne å familjen så otroligt mkt!!!!Nästan jobbigt att prata med henne å veta att hon är jätte långt bort å inte få träffa dom!!!Men Ulrika kommer upp å ska jobba om ca en månad å sen hoppas jag att dom kommer under GBG Horse Show som hon mest troligt trodde dom skulle!!!Längtar ännu mer dit nu..om det nu är möjligt!! =)


Men men..måste gå å sova nu så jag orkar jobba hela dagen!!


P.s.Lägger in 2 bilder från kvällen..kommer kanske mer sen..fler finna på facebook annars!! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards