Alla inlägg den 16 september 2008

Av Jessica - 16 september 2008 22:25

Så va har hänt sen senast...? Tog det väldigt slött på fm i söndags..sen vart det jobba hela dagen å kvällen..mkt lugnt!!!Men det gick ändå ok!!

Å igår va jag ledig!!!Så skönt!!!Hade hästarna..Klockan va mkt fin som vanligt!!Pian är ju som lite speciell..hehe..nog var väl hon oxå fin men hon har ju så sjukt mkt energi!!!!Förstår inte va hon får allt ifrån!!!

Så det blev bara stall igår å väldigt lugnt annars!!

Å idag har jag jobbat hela dagen!!!Sen hem å bara tagit väldigt lugnt!!


Nu sitter jag med min underbart goda Ben & Jerry!! =) Å så ser jag på

"So You Think You Can Dance"!!Det är så bra!!!Fan va duktiga dom är!!!!!Helt otroligt!!Sen har jag mina 2 favoriter!! ;)


Å imorgon är det hoppning!!Skoj!!! =)


Nu blir det att fortsätta att se!! =)

Bye bye darlings =)

Ovido - Quiz & Flashcards