Alla inlägg den 13 september 2008

Av Jessica - 13 september 2008 22:36

Sitter å kollar runt på alla flygcider!!!jag å Madde planerar kanske en resa till london!!Hon har nyss kommit hem därifrån å har haft det helt underbart!!!Usch va avis ja är!!!!! Så vem vet om vi drar dit om nga månader!!?? =)


Men iaf..slutade kvart över 9 igår å förberedde mig på att fara hem å ta hand om den massiva disken som helt plötsligt bildats i mitt kök..har ingen aning om hur den har kommit dit... :P  Så gick in i köket..å va ser jag??Absolut ingenting!!Då har min underbara mamma varit å diskat åt mig!!!Är hon inte snäll!!!!!! =D


Satt å kollade lite tv å sen blev det sängen!!

Upp imorse å jobba..från bör´jan var det ändå lite folk men sen dog de ut..så dom sista 2 timmarna var det dött..ganska skönt faktiskt!!

Sen kom agneta å hämtade mig från jobbet.Blev att åka till stallet å ta hand om dom fina pollarna!! =) för skrållan är på kurs söderut!

Å dom va så himla jätte super underbart fina!!!!!Båda 2!!!!!!!! :D Är så nöjda med dom!!! =)


Sen blev det hem å ta de lugnt..har nu suttit här i flera timmar...måste dra mig bort från datorn nu!!


Ha de bra!!Imorgon blir det jobb igen.....men ledig på måndag!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards