Alla inlägg den 19 september 2008

Av Jessica - 19 september 2008 22:55

så va har hänt under denna eftermiddag...??


For till boden å red pian!!Pigg men fin å duktig häst!! =)


Sen var det bara att fara till nästa stall för byggning av banan..

Det gick faktiskt ovätat snabbt å bra!!Var många som var å hjälpte til!!Men då fick dom ju mat oxå!!Å va gör inte stallflickor för lite gott??!! :p Dessutom tyckte dom att maten var supergod så det va ju bra!! =)


Sen blev det att fara hem..gick in på kiosken här på tuna å köpte mig lite gotta!! =) Sen blev det att cyckla hem åå så gjorde jag mig tacogratäng!! =)Mmmm..såå gott!!! =)


Å nu sitter jag här vid datorn..väldigt ovanligt!!Eller inte... :p


Ska gå å nanna sova strax..ska ju upp tidigt imorgon å fara till stallet!! =)


Men men..se lite tv å sen sova sött!! =)

Av Jessica - 19 september 2008 13:05

...det va att få massage!!!!! :D Helkroppsmassage å ansiktsbehandling!!Kan säga att det var helt underbart!!!!S¨skönt att bara få ligga där bara koppla av å bli omhändertagen!!! =)

TACK SÅ HEMSKT MYCKET NI VÄNNER SOM GAV MIG DETTA!!! :D

 Behandlingen skulle ha varit i 90 minuter men hon hade glömt bort att dom hade gjort nya "program" så hon gjorde bara i 75 minuter!!Så då fick jag tillbaka lite pengar på presentkortet som jag ska förbruka vid ett senare tillfälle!!Längtar!!!! =) Fick tips om va hon tyckte skulle vara bra för min nacke å axlar eftersom jag e så förbaskat spänd!!Så det ska jag nog ta nästa gång..men då får jag lägga till lite själv men det gör jag så gärna!! =)


Nu har jag precis tagit mig en liten powernap för jag var helt slut efter massagen..eller är fortfarande det men nu blir det inge mer..ska åka iväg till boden å rida Pian!!Klockan ska vila nu så det blir bara en häst att rida medans dom är på semester!!Så idag ska jag å Pian fara bort mot sunderbyn å rida i skogen!!Hon skulle verkligen behöva glp:a av sig!!För hon e ganska pigg nu!!

Sen blir det att åka direkt till LRK å bygga bana!!Sen ska dom bjuda alla som hjälper till att bygga på mat så det blir trevligt!! =)


Men men..ska börja göra mig klar för att åka iväg till stallet!!


Bye bye darlings!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards