Alla inlägg den 24 september 2008

Av Jessica - 24 september 2008 12:47

Då var alla räkningar inskrivna...var väldigt många den här månaden!!Å jag kan bara säga att jag hade aldrig klarat mig på bara maxi´s lön..så tur att man har 2 andra jobb oxå så jag kan äta annat än vatten å bröd!! =) Men kommer ändå bli väldigt tajt den här månaden!!


Har nu tvättat 2 maskiner men hann inte få det torrt så allt hänger i badrummet!!


Skulle verkligen behöva åka in å köpa mig en internet sladd!!!Så onödigt att sitta å betala tre över 200 kronor i månaden när det ingår internet i hyran!!Å nu måste jag verkligen byta för nu är internet så seeegt!!!!!Kan ju kanske göra det på väg till stallet!!Får gå å kolla på clas ohlssons å se om dom har nå billigt!!


Men nu ska jag ta å göra nå vettigt!!


Bye bye

Av Jessica - 24 september 2008 10:11

Vaknade för en timmes sen ungefär..undrar va man ska göra idag...bara ta det lugnt..är ju tyvär väldigt pank så det blir inget som kostar pengar!!skulle verkligen behöva städa å fixa hemma!!!


Men nu ska jag till tvättstugan å tvätta lite kläder på mammas tvätt-tid!! =)



Adjöss

Ovido - Quiz & Flashcards