Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Go Kväll

Av Jessica - 31 augusti 2008 23:38

har inte hunnit skriva på ngn dag..varit lite mkt.. =)


Så igår var det jobb hela dagen..Ganska mkt..å ganska så stressigt!!Men det är sååå mkt roligare då!!! =) Jag gillar verkligen när det är mkt runt omkring!!Sen att vissa står å skriker åt mig att jag är dum i huvudet för att köttfärsen är dålig å det är mitt fel...eller hur??!! :p


Slutade halv 5 igår å sen var det bara handla lite snabbt som Carro missat å sen sätta sig på cyklen å raskt cykla hem!!Hoppade in i duschen å stod å slet ut ALLA mina klädesplagg ur garderoberna för att hitta nå å ha på mig..Till slut efter typ 40 minuter så hitta jag ngt!!Blev ändå rätt nöjd me mitt val!! =) Sen packa snabbt ihop alla saker å så kom Ida å hämta mig.sen vidare till carro...Sen for jag å 5 brudar till å beställde mat från östens pärla!!Mmmm!!Gott!!! =D

Sen dök resterande gänget upp så vi blev väl sammanlagt 15 pers!!

Sen blev det goda drinkar å cider å en å annan shots!!Blev lite lagomt lullig.

Vi hade väldigt trevligt hela kvällen!! =) Sällskapet var det bästa!! =) Lite nya ansikten å så såklart gamla ansikten!!Men sen kom tiden då vi var tvunga att lämna förfesten..hade inte riktigt tänkt på de tidigare..men Carro skulle ju flytta imorgon!!!!!Trodde inte det skulle bli så här svårt med tanke på hur mkt vi glidit ifrån varann...Men när jag skulle gå så brast vi båda ut i världens gråt!!!Fy va jobbigt det va!!! Jag grät mkt sen var jag tvungen att bara vända mig om å gå!!


Sen blev det prommis in till stan me jocke å elin för dom andra hade redan farit in till stan..Prommisen var väldigt rolig!!! =) Vi hade roligt!! =) Sen ville jag gå in å kika på färjan för jag hade inte varit där nå under sommarn men det tyckte alla var för kallt...blä...Å Erika va ju där inne!! =)  Men det blev samma gamla vanliga cleo å jag tänkte okey då..nya ägare..då kanske det blir annorlunda!!Men INTE!!!!Det var så tråkigt!!Å jag var inte alls laddad..så vi var där inne i ca 50 min å sen blev det hemgång!!Å som tur var så va Erika på väg hem å hon va nykter så hon körde hem mig!TACK gumman!! =)


Sen hem å göra sig klar för sängen!!Skönt att lägga sig nykter när man vet att man ska upp å jobba!!Så har jag jobbat hela dagen å nu ska jag göra mig klar för sängen!!Börjar jobba kvart i 9...


Så nu till sängen!! Go natt




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards