Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Jessica - 16 augusti 2008 20:00

Åh vilken bra dag det har varit idag!!! =)


Vaknade kvart i 6 imorse när klockan ringde.Sov i Sävastnäs inatt så jag inte skulle behöva stiga upp före ottan för att åka dit..Bytte bort mitt pass så jag skulle få följa med på tävlingen till Happis!! =)


Jag gav frukost till hästarna..sen in å åt lite frukost själv!! =)

Sen ut igen till stallet å göra iordning hästarna för avfärd!! Så borst å puts!! =) Sen in i bilen/transporten..duktiga hästar!! =)

Å på schemat idag stode det 0.90 & 1m (för unghästar) för båda darlingarna!!Båda har skött sig utmärkt idag!! :D Dom nollade båda runderna!! SÅÅÅ DUKTIGA!!! Å Skrållan red jätte bra!!Såå  duktig hon oxå!! =) Sen fick dom gå in å mummsa på lite mat å vi for iväg till alko ;) å sen blev det mat på max!! =) Gott gott!! =)

Sen tillbaka till stallet.. göra iordning hästarna för hemfärd..


Men får ju inte glömma att jag har träffat min Ida =D Hon står ju i Happis nu med sina nya ägare!Så träffade dom å surrade lite!!Dom verkar jätte trevliga!! =) Skoj Skoj =) Så fick gå in i hennes sommarhage å träffa å mysa lite me henne!!Kom då på hur mycket jag saknat henne!!!!! Men jag ska ha kontakt me dom nya ägarna nu så det ska bli jätte roligt!! =) Hon verkade verkligen ha det jätte bra!!!Jätte stora hagar å säkert 10 kompisar i samma hage!! =) Fick mig lite bilder oxå!!! =) Var väldigt svårt att lämna henne!!! =(


Å nu sitter jag hemma å måste få i mig lite mat..ska bara ta det lugnt ikväll!!Ska bli så skönt att bara sitta hemma mysa me mina prinsar!! =)


Imorgon blir det jobb..13-21.15


Men men..måste äta nu.


Bye bye


Här kommer nga bilder från idag!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards