Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Jessica - 23 augusti 2008 23:14

Är nu hemma efter en lugn kväll!!


Erica kom å hämta mig å vi for in till stan å käka på max!!Mmm!!Gott!! =)

Vi satt där å surra ett bra tag!sen tog vi oss en promenad runt staden å kolla på folk!!Gick in på Bishop å hälsade på min älskade vän Bettan!! =)

Sen for vi på kvantum å handlade lite smått å gott!!


Kom hem för en halvtimme sen typ å nu ska jag börja göra mig klar för sängen!!Är riktigt trött!!Å Imorgon blir det stall å Plutten!!


Å för övrigt..Idioten som jag nämnde tidigare idag...varför fattar inte karlar att det går inte att beté sig hur som helst?????Jaag vet att dom är tröga men så tröga?????


Nää..nu blir det sängen!!Go Natt

Av Jessica - 23 augusti 2008 19:49

Jaa..har varit i stallet tills för en timme sen typ!!Dom har varit duktiga!! =) Tog det lugnt me klockan så vi myste på!! :) Å pian fick sig ett dressyrpass!!Hon var oxå duktig men jag vet att hon kan ett snäpp till!! =)


Nu har jag precis kommit från duschen..jag å erica ska nu å käka lite max mat!! =) Å sen blir det en prommis en stan!! =)


Men men..ska fixa de sista innan jag blir upphämtad!! =)


Puss Puss

Av Jessica - 23 augusti 2008 12:51

Oj Oj Oj..har aldrig varit med om dess like!!!

Alltså..jobbade inatt på grace å jag tänkte ju att det skulle komma lika lite folk som det vanligtvis har kommit dom senaste veckorna...men icke det inte...FY F*N!!!!! det började lugnt å jag satt å läste tidningar å sms;ade lite..men sen kvart i 12 slog det till...å det var kö långt ut!!kändes som att den aldrig tog slut..fick till och med ringa in min darling Erica!!Hon låg sov men hörde att jag var näst intill grinfärdig..så hon kom å hjälpte mig!!!TACK!!!Jag kan inte tacka dig nog vännen!!! =) Å jag fick äntligen andas!! =)

Sen fanns det ju vissa idioter ute igår som jag kunde sluppit!!!Men dom kan ju inte rå för att dom är tröga..eller hur??!! ;)


Kom hem vid 4 tiden..så då blev det en macka å sen en snabbdusch å sen sängen!!Vaknade halv elva..å sitter nu i soffan å försöker ta tag i mig själv att börja dra mig mot stallet å hästarna i boden!! =) Tror det blir ganska lugna pass med båda idag för dom har ändå kämpat hårt denna veckan å varit duktiga.. =)


Å va händer ikväll??Vi har väl inte riktigt bestämt oss..får se efter stallet!!  


Men nu måste jag göra mig färdig för att åka iväg!!


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards