Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Jessica - 19 augusti 2008 21:14

Jag HATAR att vara sjuk!!!!!! :(

Trodde det skulle bli bättre när jag gick å la mig tidigt igår kväll men inte det!!Vaknade upp med ännu värre förkylning!!! =( men det var bara att gå till jobbet å försöka vara glad..det blev en väldigt tung dag men jag tog mig igenom den!!Wiee..slutade halv 5 å hade handlat på lunchen så slapp det men hittade ett par mjukisbyxor som jag älskade å köpte!! =) Såå sköna!!


Väj hemma stekte jag upp min palt å åt!Såå gott!!

Har sen suttit här vid datorn å teven hela kvällen!!Jag å mina prinsar(katterna) har myst på hela kvällen!!!Älskar mina prinsar!!!! =)

Ska nu gå å ta mig en macka å sen blir det att sova så jag orkar jobba imorgon!!Jobbar bara 5 timmar men det är tillräckligt jobbigt!! sen blir det hem å slöa för att sen åka på hopplektion på LRK..


Men men..NU är det kvällsmat å sen nanna sova!!

Go Natt


Hä nedanför ser ni en bild på mina underbara prinsar!!Visst är dom söta?!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards