Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Jessica - 21 augusti 2008 11:32

Har vaknat flera ggr inatt igen..kan som inte sova en hel natt..å jag kommer inte ihåg senast jag sov hela natten tills efter klockan 8-9..skumt..

men efter nga ggr omsomnande så gick jag upp ca 10.00


Som sagt så är Plutten hos veterinären idag..har inte hört nå än men hon hör väl av sig sen!! =)


Idag då...

då blir det jobb..börjar klockan 14.å slutar sen halv 9..

Å om Oscar får låna bilen av sin pappa så blir det bio ikväll!!Batman"Dark Night" tror jag den heter..Har velat se den ett tag så det blir skoj!! =) Hoppas bara vi får låna bilen!!


Sen är jag ledig från maxi fre-sön. =D Wiieee =) Men jobbar på Grace imorgon fredag!!Sista kvällen!! =( Ganska trist faktiskt!!Hoppas det kommer mkt folk sista kvällen!!!


Sen annars blir det stall hela helgen Har alla 3 hästarna utspridda över helgen!!Får väl se vad vet. säger om plutten..


nää..nu måste jag få i mig lite frukost!!


God Dag

Ovido - Quiz & Flashcards