Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Jessica - 25 augusti 2008 23:31

Var då i stallet igår å tog hand om Plutten!! Han e så mysig!! =)

Ellinor har skaffat oss en skötare...hmmm..jag vet inte jag...men det jag vet var att jag fick mocka igen efter att hon mockat..men men..vi ska låta henne prova ett tag så får vi se!!Sen nu när han e sjuk så får han metacam..jag har aldrig varit me om en häst som gapar efter sin medicin!!Han nästan högg efter min hand för att få den å direkt jag matat in den i munnen så svalde han den..sötnosen!! =)


Sen hem å såg lite tv å film..


Har idag jobbat..först godis på dollar å sen hem å duscha å så maxi!!


Å idag var det löning!!!! =D Nice!!3 löner!! =) Det klirrade fint i kassan!! =)

 Men då kan man ju lätt säga att jag kämpat för dom oxå!! =)


Men men..ska nu gå å sova,ska upp å jobba imorgon!!


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards