Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Jessica - 28 augusti 2008 23:00

Ojojoj... =)


Vaknade imorse hakv 9 när klockan ringde!Då var det bara att stiga upp å åka ut till maxi å handla för jag hade ingen kattmat eller saker till frukost!!

Så kom till maxi å handlade..skulle försöka vara snabb å handla men går det när massa kollegor kommer fram å surrar???var väl hemma halv elva typ..

satt å chillade ett tag å sen var det att åka å jobba..Jobbade från halv 1 till klockan 5!Handlade lite på dollarstore!!hittade en jättefin tavla å 6 st porslinskatter!!Dom är sååå fina!!! :D


Sen hem å börja städa å tvätta!!Sen åkte jag,mamma å syrran å käka på marco polo!!Gott!! =)


Sen hem å fortsätta med städningen å tvättingen!!sen kom det nga å titta på min lgh..Får se hur det blir me allt!! ;)


Just de ja..Hoppade igår me min darling Panama för Linda..gick lite knackigt i början..hoppade roliga men svåra saker för min lilla sessa!! =) Men hon skötte sig utmärkt!!!Hade plutten oxå!!Han e mysig!!

Ska nu titta lite på tv å sen gå tillbaka till t-stugan..Jobbar sen hela helgen..å på lördag blir det fest!!Skoj med fest men anledningen är mindre rolig... =( avskedsfest för carro..hon flyttar till Gbg på söndag...tråkigt!!


Men men..ska se lite tv nu!!


Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards