Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Jessica - 20 augusti 2008 23:42

Gick som sagt å la mig väldigt tidigt!!Tror jag låg i sängen redan halv 10!!De va ganska skönt!!men det tod ett tag innan jag somna..vakbade sen halv 8..lite väl tidigt.fick ju sova till kvart över 8 så låg å drog mig ett tag!!Mysigt!! =)


Å när jag vaknade imorse kände jag mig nästan frisk..men inte det inte..For å jobbade..Tung dag igen men kände mig piggare än igår fast inte friskare..om ni förstår.. :p Men slutade halv 3 så de va skönt!! :D


Sen blev det hem å bara slöa!!Försökte sova lite..så sjönt!!Sen helt plötsligt vart klockan jätte mkt å det blev stress till bussen!!

Kom till stallet kanske lite väl tidigt men myste lite me plutten..sötisen =)

Såg då att jag skulle ha kasper..vart ganska skeptisk för jag ville ju ha panama å jag hade aldrig suttit på kasper å har inte sett så mkt bra av honom...men tjii fick jag!!!Det gick över förväntan bra!! =) Såå roligt var det..han var inte alls som jag trodde!!Riktigt skoj!!Å linda sa att hon ville att jag skulle hoppa lite olika hästar men att jag kommer få ha panama!Fick mkt positiv kritik idag så det var jätte roligt!!me tanke på att att hoppat så otroligt lite som sista åren!!Men det var riktigt roligt!!Förstår inte hur skoj det an vara att hoppa!!HiHi!! :D


Är nu hemma å måste ta mig en liten macka fär nu är det länge sen jag ätit!!Sen blir det sängen.. 

Skulle egentligen imorgon å vara med när Plutten ska till veterinären klockan 10 men orkar inte det utan ska vara hemma å ta det lugnt innan jobb!!


Men Men..

Nu bär det av mot sängen!!Sköönt! =)


Bye Bye




Ovido - Quiz & Flashcards