Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Jessica - 7 augusti 2008 23:12

joo..borde verkligen göra det.....

Skulle egentligen ha farit till Jennie me Jenny å färga håret å surra på men jag orkade inte!!Var helt slut efter dagen på stan å sen städat som en galing...min kropp orkar inte lika mkt längre..är helt slut för ingenting..kanske dens sätt att säga ifrån??!!Borde börja lyssna va min kära lilla kropp säger!!!

Så tog en liten promenad till Therese så fick hon hjälpa mig att färga håret!!

Tror det blev bra..har inte kollat ännu..


ska surra lite vidare me min sjukling Erica som fått värsta förkylningen stackarn å sen blir det sova för har mkt jobb att göra imorgon!!!

P & K

Av Jessica - 7 augusti 2008 17:10

har nyss kommit hem från stan..jag å Jenny har varit å vandrat å kikat runt..å tagit massa resekataloger!! ;) Å hon har shoppat en massa..eller lite iaf!! =) själv köpte jag en hoodtröja på stadium!!Love it!! å så köpte jag hårfärg!!Dags nu..Ulrika kommer ju inte upp på så länge så då måste jag väl göra det själv för mitt hår ser inte bra ut...så ikväll blir det att jag å jenny far till jennie å så ska hon färga håret på oss båda!! =) Å så var vi å åt gott på Mat & Prat!!!Det är ju bara för gott där!!!! =)


Men nu måste jag fortsätta med mitt röjjande som jag håller på med!!Bara att det är ngn som håller kvar mig vid datorn så kommer inte härifrån... ;)


ha de bra!!!

:D

Ovido - Quiz & Flashcards