Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Japp...

Av Jessica - 30 oktober 2008 21:29

Sitter nu å kollar på Criminal Minds..Det är så bra å spännande!! =)

Har som tidigare sagt inte orkat skriva ngt..å orkar inte resumera allt från denna vecka!!Sorry.. :p


Igår var jag först å handlade på maxi..En skrivare å massa roligt till den!! =) Så ska installera den snart!! =) Längtar tills jag kan skriva ut bilder på katterna mina och hästarna å rama in å så hänga upp på vägen!! =) Å så massa annat skoj!! =)


Å sen blev det stan me Elin..Handlade lite grejor till stallet så man kan rida ut utan att frysa!!Brrr... :( Det var nästan så hon fick guida


Sen blev det stall!Hade plutten.blev först ett litet pass i kalla å sen en skrittur ut i skogen me sara å jimpan!!Han börjar verkligen bli riktigt fin nu!! =) Skoj skoj!!Har nästan övertalat mig själv att vara med på klubbisen i dressyr på Plutten sista helgen i november!! =) Ska nog bli spännande!! Men innan dess så blir det mkt träning!!!


Sen var det teori med gruppen där vi såg det som dom filmat när vi hoppat tidigare!!Hemskt att se men otroligt nyttigt!! =)

Å som vanligt så höll vi på långt över lektionstiden..var nog inte hemma förrens klockan 11!!


Blev en stund framför tv:n å datorn!!Somnade vid tolv


Vaknade när klockan ringde halv halv 10!!For till stallet å tog hand om dom fina hästarna!! =)


Sen blev det att åka å jobba nga timmar me godiset!! Fan vilka idioter till kunder alla är!!!!!!Dom är ju som gamar när det gäller billigt godis!!

Å så kom mamma å bror å så blev det lite inhandlande av det nödvändigaste..Sen hem å bara ta det lugnt!!


Så nu sitter jag o myser i soffan!!Har surrat en massa i telefon inför lördag!!Vi ska ha det så trevligt!! Men först jobb i 2 dagar!Å så är det jane-träning me båda hästarna i helgen!! =) Roligt!!Å på söndag har jag plutten å Frida ska nog hjälpa mig lite då!! =)


Nää..nu orkar jag inte skriva nå mer!!


Hoppas ni får en trevlig läsning för det tog lång tid att skriva med allt surrande!! :p


Tjao 


P.s.Lägger in en bild åt er på mina underbara katter!! =) Visst är dom sååå söta!! =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards