Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Jessica - 29 oktober 2008 13:06

Har inte haft ork ellr tid att skriva här på ett par dagar... blir väl inte så mkt nu heller..men måste säga att jag precis har varit å köpt mig en skrivare som kan göra allt möjligt!!! =D Billigt oxå!!Var tvungen att ringa mamma innan för att se va hon fick för reaktion å faktiskt lite av hennes godkännande oxå...Hehe..sån e jag! !=) Men hon tyckte priset å den var jätte bra så det blev att köpa!! =)


Är nu hemma en sväng men strax går bussen in till stan så ska jag möta upp Elin å gå en sväng på stan tills jag ska åka till stallet!!Har inte varit på stan på evigheter så får se om man hittar där nu... :-p Men Elin skulle guida..haha ;)


Sen blir det att fara till stallet å ta hand om plutten!Ska rida ut me sara å jimpan!!Sen så har vi teori på hoppningen å ska då se de dom har filmat när vi hoppat tidigare..måste  säga att jag e lite nervös!!


Men men..ska fixa lite nu å sen gå till bussen!!!


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards