Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Jessica - 19 oktober 2008 23:59

Har precis fått elin att byta med mig så jag e ledig nästa lördag när vi ska me fin-hästarna till boden på tävling!! =) Men då ska jag jobba hennes lördag veckan efteråt!!Såg nu att det var hallowen eller nå liknande..men det gör inte mig nå..för jag ska ändå inte festa!! =)


Har försökt ladda ner en serie nu till min jävla dator men det aldrig!!Blir så jävla less..carro har försökt hjälpa mig men min dator vill inte!!!!!!

Så hon ska komma å hjälpa mig ngn dag å försöka fixa denna jävla skit-datorn!!!!!


Men men..ska gå å sova nu eller nå annat trist!!

Bye bye

Av Jessica - 19 oktober 2008 21:16

Sitter nu i soffan me en utav prinsen i famnen!! =) Har sett massa tv hela kvällen!! =) Har jobbat idag..varit ganska kugnt med lite tillströmning av folk då å då!!Men det har ändå gått ganska fort!!Slutade 4 å så blev det å handla lite.. sen hem å lagade köttfärsås å makroner!! =) blev riktigt gott!!å så räckte det till lunch imorgon oxå!! =)


å va ska jag göra nu då??Har sett dom filmer som går på tv så ids inte se dom igen!!e för tidigt att gå å sova å inte trött..... :S

Ska kolla om jag har ngn film som jag inte sett på länge...


Bye bye

Av Jessica - 19 oktober 2008 08:10

huvva...trodde när klockan ringde att det var ett att stort skämt!!

har för mig att jag vaknade innan 7 ngn å såg att jag fått ett mess från syrran vid 2 inatt att hon var hemma..å sp kommer jag ihåg att jag snabbt tänkte men va skönt!!Jag har ju en timma kvar att sova..å så ringer klockjäveln!!!!!!!Fan va less jag va!!!!! Trodde almänt att jag skulle slänga telefonen i väggen!!!!!Kunde dessutom inte somnna igår när jag lagt mig vid halv ett..somnade säkert inte förrens fram mot kvart över 1..å jag brukar ju vara expert på att somna dierkt!! =)


Men men..måste börja göra iordning lunch-lådan..sen är det bara ta på sig en massa kläder å gå till bussen å så åka å jobba..men jobbar kort pass idag!! 9-16!! =) Sen hem  å slöa inför alla program som är ikväll!!! :D Synd bara att allt krockar med varann så blir svårt å bestämma sig för va man ska se!!!


Näää..nu måste jag bege mig!!


Chao


P.S.!!!Det är minus 3 grader hos mig!!!Förstå va kallt!!!!bbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
!! =(

Ovido - Quiz & Flashcards