Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

God Morgon

Av Jessica - 19 oktober 2008 08:10

huvva...trodde när klockan ringde att det var ett att stort skämt!!

har för mig att jag vaknade innan 7 ngn å såg att jag fått ett mess från syrran vid 2 inatt att hon var hemma..å sp kommer jag ihåg att jag snabbt tänkte men va skönt!!Jag har ju en timma kvar att sova..å så ringer klockjäveln!!!!!!!Fan va less jag va!!!!! Trodde almänt att jag skulle slänga telefonen i väggen!!!!!Kunde dessutom inte somnna igår när jag lagt mig vid halv ett..somnade säkert inte förrens fram mot kvart över 1..å jag brukar ju vara expert på att somna dierkt!! =)


Men men..måste börja göra iordning lunch-lådan..sen är det bara ta på sig en massa kläder å gå till bussen å så åka å jobba..men jobbar kort pass idag!! 9-16!! =) Sen hem  å slöa inför alla program som är ikväll!!! :D Synd bara att allt krockar med varann så blir svårt å bestämma sig för va man ska se!!!


Näää..nu måste jag bege mig!!


Chao


P.S.!!!Det är minus 3 grader hos mig!!!Förstå va kallt!!!!bbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!
!! =(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards