Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Jessica - 12 oktober 2008 23:56

Jaa..blev en helt underbar promenad i hösten!!Solen tittade tom fram!! =)

Var ute i lite över en timme..gick längst vattnet å satt på en bänk ett tag å lyssnade på musik å bara va!!


Sen kom jag hem vid halv 4 å då var det dags för TV-Söndagen!! =) Många bra program å nga repriser!!

Å då fick jag bakslaget av prommisen..fy fanken så dålig jag blev!!!

Å kände mig riktigt ensam.. =( Hatar att vara själv när jag är sjuk!!Har tyckt de var ganska skönt att vara ensam men fick nå anfall så har pratat me en massa som varit så snälla å hållit mig sällskap!!


Har dessutom me Karro´s hjälp hittat Abba som jag red å hoppade för nga år sedan!! =) Å har även fått kontakt med ägaren så det är jätte roligt!!Så var bara tvungen att ringa ner till Lise i Gbg å meddela det roliga!! =)

Aå då blev det över en timme´s surrande där!!Har inte pratat me henne på så länge så det va skoj!! Å Abba verkar ha det jätte bra!!Är trippelmamma dessutom!! =)


Å nu känner jag mig lite bättre efter många koppar the!!Så nu får det bli sängdags!!

Go natt allisammans =)

Av Jessica - 12 oktober 2008 13:34

blev ganska sent igår..kom i säng när jag tror klockan var 02.40..såg på Justin Timberlake´s konsert som var på tv å den slutade ju halv 3..har ju sett den ganska många ggr men va tvungen att se den ändå!! =)


NU tänkte jag bege mig ut å ta en liten skön promenad i höstvädret!!Verkar vara mkt härligt ute så de ska bli skönt att få komma ut å röra på sig!!


Men men..hörs kanske senare!!


=)

Ovido - Quiz & Flashcards