Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Jessica - 15 oktober 2008 13:03

japp..blev rätt sent igår..satt å såg en massa tv å sen blev det att jag slog på en film! "STEP UP" det är en sååå bra film!!! =) Channing Tatum är ju som ganska så läcker!! ;-) å dåm är ju så fruktansvärt duktiga på att dansa!!!

Å filmen slutade typ halv 2 så då tyckte jag väl att det var dags för sängen!!

Vaknade vid 8 med världens halsont!!Men tog bara en sån där god Strepsil men jordgubbs-smak å så försvinner det nästan!! =) Somnade sen om till kvart över elva!! SÅ skönt!!! =)


Har nu ätit frukost å ska se lite tv å sen blir det att sova en stund!!!Å ikväll har jag ju hoppträning!!!!Vill verkligen inte missa den men jag vet inte om det är så smart att gå å anstränga sig när jag inte är riktigt frisk ännu... :/

Så vi får väl se hur det blir me den saken!!


Men men..ska se lite Ellen DeGeneres nu å sen blir det mys!! =)


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards