Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Jessica - 16 oktober 2008 19:40

Glömde ju skriva oxå att ägaren till abba ringde mig idag!!! =D Å det var så roligt att höra hur hon hade det å allt!!!Hon lovade oss(mig & Lise) att vi ska få komma er å hälsa på henne!!!TJOOHOO!!!! =D LÄngtar!!Så funderar på att lägga in det den vecka jag ska ner till Gbg för horseshowen..så får stanna lite längre!!!Eller åka ne lite tidigare!!! =)


Tjineling =D

Av Jessica - 16 oktober 2008 19:32

ännu en dag hemma i det trista!!Börjar bli ganska less!!Men var tvungen att fara till stallet igår å hoppa för det behövde jag!!Å det gick ändå hyffsat bra..Panama var ganska busig igår!! =) Sötnosen..å så hade dom bytt tyglar till världens bredaste..vilket gjorde att jag fick stora skavsår på bägge händerna!!Å när jag dessutom inte ridit på 1½ vecka så märktes det i fingrarna!!!Så nu när jag var in till stan för att lämna igen filmerna(i tid =) ) så handlade jag lite plåster!!Å så blev det att handla lite på ica..


är nu hemma å ska bara slöa resten av kvällen..som jag har gjort den senaste veckan bara......... :p börjar bli lite less på att vara hemma men det är ju ett måste!!Annars kommer jag ju aldrig bli frisk!!


Men men..ska se lite tv nu men hoppas ni hade en trevlig läsning...


 Bye bye bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards