Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Jessica - 9 oktober 2008 21:45

Usch!!Hatar att vara sjuk!!!Tycker inte om det!!!Men får ju nästan skylla mig själv..med tanke på att jag vet hur det blir när jag jobbar som ett as i nga veckor å sen slappnar av..å då blir jag sjuk!!Jag kan ju lova att det inte är första gången som det här händer


Såå..nu har ju jag å lisa varit på utbildning/kurs i 3 dagar!!Mkt givande å bra kurs!!Trist bara att jag varit sjuk hela tiden men har fått kämpa för att orka!Lärt känna lite nya människor å fått en massa kunskap..sen hur man ska kunna behålla kunskapen å allt man har lärt sig....hmmm...??


Sitter å väntar på att "Criminal Minds" ska börja om en kvart!!Sen blir det sängen!!!Ska försöka få min en lång natt med mkt sömn!!Så att jag förhoppningsvis vaknar å är något bättre så jag orkar jobba!!!Jobbar sen även lördag å det är lite väl mkt pengar att gå miste om!!


Skulle ha åkt ut till sävastnäs ikväll men kände att jag bara måste vara hemma me prinsarna å försöka få mig frisk!!Så TACK Åse att du ställde upp!! =) Imorgon kväll kommer dessutom familjen Eriksson hem efter sin semester på 2 veckor!Nu blir det väl lite lugnare med allt!Ska försöka att inte jobba så jätte mkt!!


Men men..ska äta klart min Ben & Jerry nu å sen lite tv å sen blir det sängen!!Ska bli jätte skönt att sova i sin egen säng!! =)


GO NATT!!!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards