Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Jessica - 14 oktober 2008 16:18

Blev lite väl argt där..men jag vart lite irriterad!!Men det måste man ju få vara ibland!!!Men det kanske är bra att jag skriver å agerar ut mina känslor..eller??Har fått det sagt till mig att jag ska gå å prata me ngn om allt..fast senare så är ju inte mina problem ngt som är viktigt...???


Jaa..jag har lite svårt att förstå vissa...


Men men..ska försöka vila en stund nu!Så jag e frisk eller friskare till hoppningen imorgon..vilket min kära mor har sagt åt mig att jag kan glömma att jag kommer vara frisk nog att fara till stallet......BLÄ!!! =(

Av Jessica - 14 oktober 2008 16:14

Jaa..varför??Kan DU svara mig det??Har JAG gjort nå??Inte vad jag vet!!


Men jag borde vänja mig!!Det är så det har varit förut å det kommer tydligen att fortsätta vara så...att jag inte lär mig!!!!kanske dags att inse att det alltid kommer att vara så här!



LESS!!!!!!!!!


P.S,Ibland är det andra könet riktiga idioter för det är oftast dom som är gör så att det blir dom här problemen!!Iaf i detta fall!!

Av Jessica - 14 oktober 2008 11:40

Börjar bli ganska less på att vara sjuk å bara vara hemma!!!!

Jag vågar inte säga att jag känner mig lite piggare(för det tycker jag att jag gör) för då kommer säkert bakslaget sen... :/


Å det är tisdag idag å imorgon är det onsdag å på kvällen så är det hoppning!!Å jag missa ju förra veckan eftersom jag var på kurs..å jag vill inte missa den här veckan oxå!!!Vi ska tydligen ha Marie för Linda ska tycligen vara borta........men jag vill ändå rida å hoppa!!Å så vill jag rida söta lilla Panama!!! =)


Så jag hoppas verkligen att jag är frisk eller mkt friskare!! så jag kan kan vara med..å utan att få bakslag å ligga däckad efteråt!!Måste verkligen ta de lugnt nu!! =)


Men nu ska jag dricka lite the å lägga mig å mysa i soffan!! =)


Tjao

Ovido - Quiz & Flashcards