Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Jessica - 21 oktober 2008 22:16

Mysig kväll ikväll!! =)


Vaknade vid 9 utav telefon som ringde!!Det var björn som ringde å ville att jag skulle jobba med godiset på löradg men då är jag ju i boden på tävling!! =) Det är som lustigt..har aldrig träffat honom eftersom han bor i Stockholm tror jag...så har bara pratat med honom på telefon!!Å an låter väldigt trevlig!!Å söt..;) kan man låta söt??? Haha...så mkt kärleksliv har jag..hahahaha..vilket skämt!!!


Så imorgon blir det först städning å sen stall..Måste försöka hinna storstäda imorgon!!Å sen har jag plutten å sen är det hoppning på kvällen!!Å så ska Lise komma å kolla!!Ska bli så roligt att träffa henne igen!! =)


Å för er som vill veta så har jag bestämt mig för att behålla min lägenhet som jag har nu!! =) Har kommit på att jag trivs såååå underbart bra här!!Så ska nu äntligen fixa tapeterna i vardagsummet så fort som det bara går!!

Å sen ska jag å madde dra upp till ikea å shoppa loss!!! =) Längtar!!! =)


Sen i februari så blir det en vecka i Göteborg!! =) Ska bo hos carro!!Samma vecka som det är Gbg horse show!! så det ska bli jätte skoj!!! Längtar såå!!! =)


Men men..ska se lite tv nu å sen blir det nanna sova!!


Trevlig läsning!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards