Direktlänk till inlägg 27 juli 2008

hmmmm......

Av Jessica - 27 juli 2008 11:49

vilken helg...hmmm... :S

jobbade i fredags nga timmar på maxi!Sen blev stall.Hade Plutten =) Han var duktig!!första dagen me lite joggning efter semestern..Myste på å gosade!!

Sen hem å inte göra nå!!la mig i soffan å såg på Justin Timberlake.Jag hade beställt konserten hem  eftersom det är ngt jag bara måste ha!!!Har ju dock varit å sett honom LIVE!!!!! :D som var så jävla roligt!!!Fy Fan va han är bra!!!!! :D


Igår var jag å mor på maxi å plockade godis!!Hon erbjöd sig att assistera mig efter min tunga vecka!!!Kan inte ens räkna hur många timmar jag gjort dom senaste 2 veckorna.....är lite sliten!!Så idag är jag ledig!!Ska till boden å ta hand om hästarna!!Ska bli så koj att åka ut dit för jag har inte hunnit vara ut dit på jätte länge!!!!Å så ska hon vara med på båda på Jane-kurs på lördag!!Å vem missar det för att man jobbar???JAG!!!!! SÅ less!!!!Men men..det kommer ju fler tillfällen!


Måste ju nästan berätta att jag var iväg till pite igår!!!ÅNGRAR stort att jag betalade in mig!!!Det enda som  var roligt var break dance!!!Har aldrig åkt i den när den gått så där fort!!! =) Det var riktigt roligt!!!! :D

Men annars var det jävligt trist faktiskt!!Varför lär jag mig inte att pdol är det??Har aldrig haft särkskilt skoj där...TACK Björn som ställde upp som chaffis!!!!Han skulle bara köra dit oss men jag ville desperat he å ingen annan ides fixa nå..Men han ställde upp!!Tror han skulle börja jobba 06.00 i morse dessutom!!TACK!!


Nää..nu måste jag ju dra sig ut på nå sett i solen innan jag ska till stallet!!

Får sätta mig på balkongen å chilla lite!!

Ha de..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards