Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Jessica - 5 juli 2008 17:42

Nu var det ett tag sedan jag skrev så tänkte att jag skulle ta å skriva ngn rad eller två..


I Onsdags så hände det inte mkt..tog det bara allmänt lugnt å njöt at semestern.. =) Men sen blev det ju kväll blä..å jag var tvungen att åka å jobba på Grace..skulle sitta själv hela kvällen...men men..jag får tänka på pengarna!!Men tråkigare kväll har man inte haft på länge!!!Hängde inte in en enda jacka...så vi tog å stängde redan klockan 1!Så nu är det bestämt att vi inte ska ha öppet nå mer på onsdagar!!Det är nog lika bra så!! Så var hemma vid halv 2.Åt lite mat å sen blev det sängen!


I Torsdags hände det inte hlr så mkt..såg lite tv å fixade på hemma.Sen hade jag tvättstuga så var i full gång å tvättade hela kvällen!Åt middag hos mamma.


I Fredags blev det stallet på morgonen.Fy fan va alla jävla myggor å brämsar!!!Hästarna var väldigt fina båda 2!! =)

Sen var det hem och göra sig iordning å väl här hemma så kom dom som skulle fixa lite i lägenheten som jag hade gnällt på lulebo att dom skulle fixa!!Men måste ge dom berömmet för dom kom redan dagen efter!!Bra gjort Lulebo!! =)

Sen blev det stan me cissi..gick ä fönstershoppade lite..tur att man inte hittade ngt för jag har inte mkt pengar kvar!!Sen kom Gisela å joinade oss så då blev det fika på Wayne´s.Gott!! =)

Sen blev det att åka å jobba på Grace..jag hoppades verkligen att det skulle komma folk!!Å de gjorde det oxå!!nästan 600 människor kom så det var skoj men jag hade sjuhelsike stressigt när jag var själv!!Jag är glad att alla 600 inte hängde in sina jackor!!!Men det gick ändå bättre än va jag väntat mig!!

Fick ju ca 160 kr i dricks så jag e nöjd!! :D


Nu är det lördag...Kom  i säng först efter 05.00 i morse så jag var lite död..vaknade typkl 13.. :P Å nu har jag legat å slöat heeela dagen!! =)

Å nu försöker jag bestämma mig vad som ska hända ikväll..Ska jag till Porsön till linda å cissi å massa annat folk fr jobbet å andra eller ska jag till madde å nina??Tror det blir till Madde å sitta där å kanske dricka nga cider å sen ta en sväng till Grcae..å mäta upp Cissi å dom andra ute..Får nog bli så!!


Men men..nu har jag inte tid att skriva nå mer..måste börja göra mig klar!!!


Ha de bra allihoppa!! =)
Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards