Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Jessica - 8 juli 2008 11:42

 Hej svejs.


Så igår kväll så trodde jag att jag skulle vara så duktig å gå å lägga mig i tid eller nä..men ikke de..therese ringde på telefonen å sa att jag måste komma över för vissa anledningar som inte näms här!!så det var bara svida om till lite myspys å gå dit..jag hjälpte henne me spelet lite å sen satte vi oss på balkongen å surrade en massa jävla skit..hehe..ganska skoj faktikst!! =) men sen tvingade jag mig själv att gå hem..så jag gick hem strax efter halv 1 ngn..sen väl hemma så tänkte ja.nu måste ja gå å sova men nej då..satte mig vid tv:n å såg lite CSI!men men..sängen blev det vid halv 2.


sen imorse vaknade jag av att min telefon pep nga ggr..

så nu siiter jag här vid datorn.har så mkt saker jag måste fixa men det blir ju aldrig av!!Skulle behöva åka ut till storheden å även en sväng in till stan.. + att jag måste städa för min lägenhet ser ut som det har slagits ner en bomd mitt i den!!Sen mste jag ju till Lulebo å fixa så dom kommer å tapetserar mitt vardagsum!!! =) Längtar tills det blir klart!!Är nästan säker på va jag ska ha för tapeter!!


Men men..nu måste jag börja göra mig redo för dagens bravader!!

Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards