Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Jessica - 7 juli 2008 21:25

Det vart inte så långvarigt på stan..det va så himla mkt folk på marknaden..Det blev mer som att man försökte ta sig igenom folkmängden än att se va som fanns att titta på!!


sen väl hemma så har jag bara hunnit fixa lite saker å slöat lite så ringer skrållan å ber mig följa på stan!!Å de var ju så länge sen vi har surrat så det var bara att göra sig redo för cityn en andra gång.Så en till timme på stan..


Nu har jag lagat mig lite middag för ett tag sedan å ska väl mest chilla resten av kvällen..Funderar på att ta mig en promenad men kommer nog inte komma upp från soffan.. :P



Av Jessica - 7 juli 2008 11:56

Är helt färdig idag..Har ju inte  blivit så mkt sömn dom sista nätterna/dagarna..Å igår vart det väldigt sent..kom inte från Therese förrns vid 2 å innan man somna var väl klockan 3..sen upp klockan 8 för att åka å jobba me att plocka godis! Så nu har jag skaffat mig ett tredje jobb..Hehe..ska bli skoj!!Det är väldigt fritt!!å jag får typ bestämma helt själv när jag ska jobba mina timmar under dagen.Så det ska bli skoj!! =)

Så min arbetsdag var väldigt lång!!!Hela 2½ timme.. :P


Nu skulle jag vilja gå å lägga mig en stund för jag känner mig inte riktigt 100!!Har  nå ajaj i magen..blä... :( Men therese den jäveln tänker dra in mig till stan å gå på marknaden...får se hur länge jag orkar gå...


Men men..måste börja göra mig klar för bussen går strax..


BYE BYE



Ovido - Quiz & Flashcards