Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Jessica - 6 juli 2008 22:23


Jaa..det blev ju fest igår iaf!! =) Men fan va skoj vi hade!!

Kvällen började hos Madde på Kallkällan.Så det var jag Nina å Madde.Var inte alls på allerten för att festa!!men det artade sig under kvällen!! =)

Så vi var hos Madde till typ 23 å sen for vi in till östermalm å Nina´s pojkvän.Där det var inflyttningsfest me massa pojkar! =) Skoj skoj..lite onykter..men men..skoj var det!Sen tog vi tjejer en promenad till grace å riktiga festen fick börja!!  :D Å där mötte vi Cissi å massa andra söta brudar!! =) Fan va skoj vi hade!!!Drinkar å shots om vartannat!! ;-) Sen gick gisela å ramlade med björn å så var det ngn idiot som trampade henne över ansiktet!!Vilket blåmärken hon ska ha fått stackaren..men som tur va så missade skon ögat iaf!!Så det var tur i oturen!!


Sen stängde ju grace..varför förstår jag inte... :P Hehe

Då blev det att äta på korvgubben!!Mmmm!GOTT!!! :D

Sen for vi fram å tillbaka på hela stan...vet ej varför!

Sen så var det ju planerat för stor efterfest å alla skulle komma...men inte det!Alla droppade av hit å dit...Tråkisar..Så det blev bara jag, Fredrik,Stefan å David.Stefan å David hade världens brottningsmatch över hela vardagsrummet.. å jag å fredrik fick knappt plats i soffan...ojojoj..galningar!!Men det var mkt trevligt!! ;) sen lev det hemgång vid halv 7..Gick till mor en sväng för hon var vaken innan hon skulle å jobba..Hehe..sen gick jag hem å såg min favorit film som var på tv så det vara bara å sätta sig å kolla!!Men det var ju nästan lika bra för då blev jag inte bakis!!Så till sängen kom jag strax efter 8 i morse!! =)


Sen var det att stiga upp kl 15 å fara till stallet..Red där Pian..Å hon var SÅÅÅ FIIN!!!! :D Sen hem å duscha..


Å nu sitter jag hos Therese å vi har käkat pizza å druckit massa cola!!Såå gott!!!Å så sitter vi som fastklistrade vid datorerna å snackar massa skitt!! =)


Nää..nu ids jag inte skriva nå mer!!

Goo göken allesammans

Ovido - Quiz & Flashcards