Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Jessica - 1 juli 2008 23:57

Vaknade av att mamma ringde å väckte mig vid halv elva... :S somnade ju inte förrens vid 3 så det blev inte så många timmar!! :P

Men det var ju så fint väder så det var bara att vakna upp å bege sig ut så jag å therese å lilla oliver bestämde oss för att gå ner till stranden å lägga oss å sola!!Det var skönt!!! =) Fick minsann lite färg!! :D

 Efter solningen gick vi å köpte oss varsin glass =)


Sen var det bara att gå hem å byta om å fara till stallet å rida hästarna!Dom var båda jätte fina idag!!Var riktigt nöjd med dom!!Speciellt me den gråa!! :D


Sen hem å dusha å sen till therese å äta lite middag å spela lite spel! =) Vi är ju typ beroende..Hehe :P


Men nu ska jag börja bege mig mot sängen..får hoppas att denna huvudvärk som jag fått vill försvinna då... :(


Men men..go natt gott folk!!

Ovido - Quiz & Flashcards