Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Jessica - 18 juli 2008 11:01

Tack mamma för att du hjälpte mig att slippa ha ont!!Ibland är högt doserade piller väldigt bra att ha!!!Hehe ;) Har bara lite känningar i ryggen nu men jag kan gå å nästan röra på mig hur jag vill!!! :D


Så igår var jag typ me mor hela dagen..vi tvättade å lagade scones å mkt annat!! Sen tog jag en liten powernap eftersom jag inte somnat nå igår natt!!Skööönt!! Sen bestämde jag mig för att åka iväg till lrk..för ryggen blir ju bara bättre ju mer man rör på sig!!Kunde ju inte ha hästen så ellinor kom å tog hand om honom.Fick ju inte hlr ha skrållans hästar.. =( Men men..det kommer ju fler dgr!!Så vandrade runt i stallet å pratade mkt me alla..Å ellinor visade mig va jag skulle ha för saker på Plutten när vi börjar sätta igång honom nästa vecka..får se hur det går..hehe :P

Pratade även me Linda S å frågade om Panama skulle gå på hoppkursen på 2 veckor å det skulle hon så jag ska få ha henne då!!!Wiiiieee =) Ingen annan vill ha henne så jag tar henne mer än gärna!!!Min prinsessa!!


Nä..nu måste jag ta å hoppa in i duschen å göra mig klar för att åka å jobba...Ni ska bara veta vilken jävla helg det här kommer vara!!!Usch!!

Fredag:Maxi 13-21.15,grace 21.30-03.30

Lördag:Börjar jag 08.45 å slutar 16.30(kanske senare..)

Söndag: Jobbar hela dagen..

Sen jobbar jag hela måndag(maxi å godis) å hela tisdag,onsdag å torsdag.....


Jag kommer vara helt slut!!!  


Men men..dags för duschen!!


Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards