Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Jessica - 14 juli 2008 21:51

Då var den första arbetsdagen avklarad..Gick bättre än väntat!!Rätt skoj att komma tillbaka till sina arbetskollegor!!Dom gör de hela värt de!! =)


Har ätit lite middag nu..funderar på att lägga mig i badet en sväng för att sen gå å sova i min underbara säng!!Börjar ju klockan 9 imorgon till 14 å sen ska jag å jobba me godiset på Dollarstore som säkert kommer att ta nga timmar..får hoppas på att det har kommit nytt godis för annars är det typ helt tomt!!!


Men men..nu ska jag gå å fylla upp vattnet i badet!!

Go natt allisammans

Av Jessica - 14 juli 2008 10:55

Då kom den här dagen jag fasat för i 5 veckor.........inte roligt!!
Börjar jobba igen..inte skoj!Men har bara ett kortpass..13.45-20.00

men ändå usch!!!


Å inatt så fick man knappt ngn sömn..hade så jävla ont i magen så jag trodde jag skulle svimma av...fy faan alltså!!Men nu känner jag bara av lite så får försöka göra nå vettigt ändå!!


Nä..nu måste jag hoppa in i duschen!!Börjar ju om mindre än 3 timmar... :S 

Ovido - Quiz & Flashcards