Direktlänk till inlägg 17 juli 2008

AJ AJ AJ AJ AJ

Av Jessica - 17 juli 2008 14:32

Fan va ont jag har!Men fan va roligt va hade!! =)


Så igår då...vaknade vid 9 å steg upp för att göra mig iordning för att åka å jobba..Skulle då vara på dollarstore å plockar godis..Skoj men det var så jävla mkt att gör å det fanns typ ingenting!!!!Höll på i 5½ timme sen gav jag upp efter ord från Andrea!! Sen hem å slöade å satt en massa vid datorn..


Sen var det bara att göra sig iordning för att åka iväg å möta upp cissi..cykeltur in till stan å sen till malmudden för lite volleyboll!!Så  jävla roligt vi hade! Vi var 5 tjejor å 10 killar!!Med uppdelade lag..Det var så jäkla roligt fram tills dess att jag skulle försöka showa off lite å skulle dunka ner den precis vid nätet å va glr jag då??!!Jo,jag sträcker mig i ryggen.....Gick av en stund å vila å tänkte att jag sträcker bara ut min vänstersida lite så blir det bra sen..å fortsatte spela!! =) Kunde ju inte sluta eftersom det var så skoj!! =) men det skulle jag inte ha gjort!!Var sen in till färjan en svåäng me cissi å mötte upp Sandra, Anna å Sofia..satt en stund där men hade så jäkla ont i ryggen så det vara bara att dra sig hemmåt!!!


Väl hemma så smorde jag in mig me zon å efter en stund så la jag mig på en värmedyna i hopp om att det skulle bli bättre..men inte de..kunde inte ligga på ngt sätt för att det inte skulle göra ont..s jävla störande!!Eftersom jag var så trött!!Så blev att sova max 2 timmar...vaknade å hade ännu ondare vid halv 6..låg å drog mig på alla möjliga konstiga sätt till halv 8 då vaknade mor så gick över dit å åt frukost å fick nå starka grejor till ryggen..Har fortfarande ont men nu kan jag iaf röra på mig!!

Skulle ha haft alla 3 hästarna idag(Klockan å Pian i sävast å Plutten på LRK).Men det var ju bara att glömma...ska ändå till lrk en sväng å hjälpa therese frisera Jill..Å prata lite me ellinor(pluttens ägare)


Men men..nu ska jag gå å äta lite lunch som mamma gjort =)


Bye bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards