Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Torsdag

Av Jessica - 27 november 2008 21:57

jaa..ska alldeles strax gå å sova men ska skriva nga rader här först!! =)


Så igår blev det massa tvätt mellan stallen!å mellan all tvätt som skulle in å ut så försökte jag få mig lite sömn..var ganska trött!Sen gjorde jag mig lite middag å så blev det att åka tillbaka till stallet..pysslade lite med plutten å gjorde honom klar för natten..Sen var det dags för hopp-lektion!Hade längtat efter att få hoppa panama men fick då reda på att hon var skadad.. :´(  Linda visste inte hur hon var skadad men hon har blivit behandlad på ett fram å ett bakben...Stackarn!!Så gick å myste med henne en stund å kliad..hon älskar nämligen när man kliar henne överallt!! =) Hon är ju så söt!!Så nu när sara är borta.. ( :( ) så ska jag få hoppa landell..har aldrig suttit på honom tidigare men jag förstår att sara är så förtjust i honom!!! =) Så det gick faktiskt ganska bra..fick hjälpa honom en hel del men han skötte sig bra!!Så jag lovar sara..jag ska ta väl hand om honom när du är borta!! =)

Sen blev det hem å åt lite mat å sen direkt i säng..var alldeles för trött för att duscha så det blev att kliva upp tidigare i morse å duscha!!Sen jobb till 2..å sen direkt till staller för rickard skulle sko Plutten!!Så nu har han snösulor!! =) Wiiiee..nu kan vi rida ut ordentligt!! =)


Sen så var det dags för hoppträning för Linda!!Gick ganska så bra..han har u inte så mkt kondis så det måste fixas!! =) Ska börja med det nästa vecka!!


Var sen hemma strax efter 8!!Då blev det duschen å lite middag å sen Criminal Minds!! =) Så bra det är!!


Måste nu börja bege mig mot sängen för ska till stallet så där tidigt igen!!Men hoppas att det går mkt snabbare imorgon!!Men ska bara fara ut å skritta en sväng.. å sen fara hem å försöka sova en stund för att sedan åka å jobba...Sen blir det fest..Jag å madde å jessi ska först vara hos mig å sen blir det utgång!! =) Fast får inte bli alltför sent eftersom jag ska upp å tävla på lördagen!! =)


Har nu surrit en stund me lilla sara som är skadad!!Hon blev väldigt glad när hon hörde att jag hoppat hennes häst å linda sa att jag skulle hoppa honom terminen ut!! =) Va roligt!! =)


Men men..Måste verkligen gå å sova nu!! =)



Go natt =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 17 mars 2009 10:48

Nu kommer jag ta bort den här bloggen totalt å kommer endast köra på min andra!!   http://jesssiies.blogg.se   Så ni vet!! =) Hoppas ni besöker den istället!! =)Puss å Kram ...

Av Jessica - 6 februari 2009 01:57

Då var det dags för en ny blogg!!Kommer ha kvar den här men kommer skriva i den andra!! =)   http://jesssiies.blogg.se ...

Av Jessica - 4 februari 2009 23:44

Hade planerat å skriva ett långt inlägg om allt som hänt dom sista dagarna.....men.... är så otroligt less nu så orkar verkligen inte!!!!!!!   Bara så DU vet!!!Nu är det HEJ DÅ!!!  ...

Av Jessica - 28 januari 2009 22:54

jaa..somnade först vid 3 inatt..blev en himla massa messande...men men..fick till slut somna!! ;)   sen fick jag ett till sms 06.10 av Elli som sa att hon blivit sjuk me vintersjukan...stackarn!!Så hon ville att jag skulle ta hästen så självklart stä...

Av Jessica - 27 januari 2009 19:48

Det är nästan så att jag inte kommer ihåg vad jag har gjort sen senaste gången jag skrev!!Men har jobbat en hel del..å så varit i stallen..   I lördags så jobbade jag extra i FF.. sen kom madde å så var vi ute å åkte bil å annat skoj!!Fast vissa dela...

Ovido - Quiz & Flashcards