Alla inlägg den 11 november 2008

Av Jessica - 11 november 2008 23:20

Joo.. nu är det sena kvällen å jag är riktigt trött!!!


Har tyvär inget nytt å meddela..har ringt till henne men hon har inte ringt upp så hoppas att hon gör det imorgon!! =)


Har plockat å donat en massa här hemma..har oxå dammsugit..gick sen till mamma för att hämta skurmedel å mina mattor å kom hem å skulle börja skura men kommer då på att själva moppen är hos mamma..min har försvunnit..??så jag å mamma turas om om hennes...å sen fastnade jag i soffan så orkade inte gå tillbaka till mor för att hämta den!!Så ska hämta den imorgon fm å göra klart resten då!!


Ska nu ta mig en lite nattmacka å sen hoppa i sängen!!

Ska som sagt städa lite till på fm å sen blir det att åka till stan å luncha/fika med Irica å sen blir det stall..Plutten ska dressyras å sen blir det hopplektion! =)


Ska även försöka lyckas få med mig mina rid-leggins in till stan imorgon till skomakarn å höra om han kan fixa dom..för dom sprack när jag red för ngn vecka sedan... :S


Men men..nu lite i magen å sen sängen!!


Go Natt

Av Jessica - 11 november 2008 19:08

det kan man lätt säga..förstår inte varför egentligen..dom är ju vanliga människor dom oxå!!Haha..Men har gått å varit lite smått nervös hela dagen för vad jag ska säga å vad jag måste fråga..Så när jag väl tagit mig mod till att ringa efter jag skrivit upp det mesta jag ska fråga om så svara hon inte...Blää...men jag lämnade namn å nummer så hoppas att hon ringer upp snart!! =D


Har även idag varit å valt ut tapeterna som jag ska ha i sovrummet å vardagsrummet!!Kommer bli så fint!!!Hoppas jag iaf!! =) Lite skumt att jag fixar det nu om jag ändå kommer att flytta iväg...Men då ska jag ändå bara hyra ut den i andra hand för jag vill ha kvar den om jag inte blir långvarig eller när det nu blir!!


Så om det är ngn som är ordningsam å vill hyra en möblerad 2 (66 kvm) på tunastigen så är det bara att höra av er!! =)


Men men..har nu diskat å måste nu fortsätta med städningen!!Ska vara fint innans kvällen är slut!!Måste sen oxå gå å hämta mattorna som min mamma har tvättat så snällt åt mig!! =)


Men men..Skriver mer när jag vet mer!! :D


Tjao

Ovido - Quiz & Flashcards