Alla inlägg den 7 november 2008

Av Jessica - 7 november 2008 11:26

jag är verkligen sämst på att komma på vad jag ska "döpa" rubriken till varje gång jag skriver..haha =)


Men men..hade en helvetes jobbig natt,natten till igår..som vanligt vid "denna" veckas början!!Hann bara sova ca 3½ timme för att sen gå upp å göra sig ordning att åka iväg till sista dagen av utbildningen!! Men det var som tur den roligaste dagen även om den inte var så rolig...men men...Vi slutade strax före 4 så hann me stallbussen å for å red Plutten!Elli å lillskötaren hade fixat allt så jag behövde endast rida!!Å det var ganska skönt med tanke på att jag var ganska trött!!!Så var tvungen att stressa oxå för Linda skulle ha sin hoppträning..Men han var duktig..lite tjaffsig i hörnen men det åtgärdade vi på en gång!! =) Sen tog skötaren hand om honom efter jag ridit så jag fick fara hem å lägga mig i soffan å ta de lugnt för det behövde jag!! =)


Sen såg jag lite tv å surrade massa på msn å sen blev det sängen redan halv 11!!! =) Å nu är allt bestämt om GBG i februari!!När det är horse show..men jag kommer åka ner redan i början av veckan å bo hos carro å umgås å sen kommer sofia ner på fredagen å så tar vi in på hotell å går på hästshowen!! =) Längtar nå otroligt!!!! =) Ska prata me chefen idag å begära semester som jag har kvar sen sommarn!!! =)


Inatt har jag sovit helt okey..men vaknade nga gånger å hade ganska ont i magen..men med ipren så löser det sig!! =)


Har verkligen sovit försökt sova ut..även om inte kroppen ville det men men.ska nu äta lite frukost å göra sig iordning å sen åka å jobba klockan 13!!Jobbar sen till stängning å åker då direkt in till stan å möter upp Frida å sen blir det bishop å lite mat!!Bettan ska jobba så vi hoppas på att kunna sno henne lite.. =) Hade egentligen ingen ork eller riktigt lust att göra ngt men jag lät mig övertalas..hmmm... =)


Men men..ska gå å göra mig iordning nu!!Å få i sig lite frukost!! =)


Tjao


Ovido - Quiz & Flashcards